۵ نکته مهم در خرید لپ تاپ استوک

۵ نکته مهم در خرید لپ تاپ استوک

۱۴۰۱/۰۶/۰۵

تأثیر مسائل سیاسی بر روی اقتصاد و معیشت مردم بر هیچکس پنهان نیست. این مسائل دارای ابعاد وسیعی هستند که روی محصولات بازار کشور هایی که دچار انزوای سیاسی شده اند، عکس العمل های متفاوت و گاهاً عجیبی می گذارند.

بازار صنایع الکترونیک ایران نیز یکی از بازارهای درگیر این مسائل هست و امروز تشخیص کیفیت یا به اصطلاح گرید محصولات، اللخصوص لپ تاپ ها که گران ترین اعضای این مجموعه هستند به بحث مهمی برای خریداران و حتی فروشندگان تبدیل شده است. برای این مقایسه به ۵ نکته مهم از نکات خرید لپ تاپ استوک می پردازیم.

نکات خرید لپ تاپ استوک

سوالی که میخایم بهش جواب بدیم اینه: مزایای خرید لپ تاپ استوک بیشتره یا لپ تاپ آکبند؟

۱- میزان کارکرد لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک عموماً به لپ تاپ های کارکرده ای که در خارج از کشور استفاده شده اند می‌گویند. تفاوت کاربر خارجی و ایرانی در این است که کاربر ایرانی به دلیل تورم زیاد و محدودیت مدل ها و نمایندگی های اصلی مجبور است یک لپ تاپ نسبتاً قوی تر از نیاز خودش بخرد که تا سال های بعدی بتواند از آن استفاده کند ولی در کشورهای خارجی به علت فراوانی لپ تاپ ها سیستم عامل لپ تاپ دارای عمر مشخصی است و حتی شرکت سازنده لپ تاپ ها هم با شرایط ویژه ای اقدام به جایگزین کردن مدل های جدید خود برای کاربران قبلی می کنند.

به همین علت لپ تاپ های دست دوم ایرانی کارکرد بسیار بالاتر و آسیب های زیادی دارند ولی لپ تاپ های استوک خارجی از عمر مفید آن ها خیلی بیشتر باقی مانده است.

نکات خرید لپ تاپ استوک نکات

 

از نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک این است که مدت کارکرد لپ تاپ استوک مورد نظرتان را بپرسید یا با توجه به نکات ظاهری مثل کثیفی فن ها ، براق شدن کلید های کیبورد و همچنین براق شدن تاچ پد ، از میزان کارکرد آن آگاه شوید.

 

۲- کیفیت قطعات لپ تاپ استوک

کشور مبدأ تهیه لپ تاپ استوک یکی از مهمترین نکات در خرید لپ تاپ کارکرده می باشد. لپ تاپ هایی که از کشورهای آزاد تجاری و سیاسی که اکثراً کشورهای مرفهی هستند وارد می شوند قریب به ۹۹ درصد به سفارش اروپا و آمریکا ساخته شده اند، از کیفیت قطعات گرید A و درجه یک هستند و هم عمر بیشتری دارند، هم بازده بالاتری. اغلب لپ تاپ هایی که به سفارش آمریکا و اروپا ساخته می شوند، بدنه هایی با کیفیت بسیار بالاتر و با مواد بهتر دارند که در مونتاژ گرید هایی که در بازار ایران است حتی دیده شده که فلزات با پلاستیک جایگزین شده اند و این امر در عمر لپ تاپ شما تاثیر بسزایی دارد هرچند از آن خوب محافظت کنید.

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک موجود در بازار تنوع بسیار بیشتری دارند و شامل مدل هایی می شوند که به بازار لپ تاپ های آکبند ایران وارد نشده اند و این نکات در خرید لپ تاپ استوک بسیار مهم هستند و دید کاربر را نسبت به محصول بهتر باز می کند.

 

۳- ظاهر لپ تاپ استوک

خریداران لپ تاپ استوک هنگام خرید، بسیار روی ظاهر لپ تاپ کارکرده حساس هستند و با وسواس بسیار آن را چک می کنند؛ به همین رو وارد کننده و فروشنده نیز روی ظاهر لپ تاپ استوک حساس می شود و این حساسیت در معیار عمده باعث شده تا اکثر لپ تاپ های استوک در بازار، لپ تاپ هایی با مقاومت فیزیکی بالاتر و سالم تر باشند و لپ تاپ های پلاستیکی و شکستنی اصلاً انتخاب نمی شوند و گاهی اوقات حتی وقتی انتخاب می شوند هم به دلیل نداشتن استحکام لازم به مقصد نمی رسند.

در بین نکات مهم خرید لپ تاپ استوک بیش از تمامی موارد باید به ظاهر و بدنه دستگاه و لولاهای لپ تاپ توجه کرد. با توجه به تجربه ما ، مشتریانی که لپ تاپ هایی با ظاهر خوب خریداری می کنند خیلی از خرید خود راضی تر هستند.

نکات مهم خرید لپ تاپ

 

۴- سیستم عامل و نرم افزار در لپ تاپ استوک

فروشگاه لپ تاپ استوک ایستگاه فنی پس از تحویل لپ تاپ های استوک اقدام به تست فیزیکی و سخت افزاری لپ تاپ ها می کند. سپس بعد از مراحل تست های فنی وارد مرحله نصب سیستم عامل ۱۰۰ درصد اصلی می شود. ابتدا سیستم پایه یا BIOS لپ تاپ شما بروز می شود و بعد از آن ویندوز اورجینال روی آن نصب می شود و بوسیله نرم افزار های مختلف تست های سلامتی و تست باتری لپ تاپ استوک از دستگاه گرفته می شود و درایور های مورد نیاز به صورت آنلاین روی آن نصب می شود که این روند، بسیار تأثیرگذار و مهم است و ۹۰ درصد کارهایی که کاربر خودش باید آن ها را انجام دهد پیشتر توسط متخصص ایستگاه فنی انجام می شود.

نکات خرید لپ تاپ استوک

۵- قیمت خرید لپ تاپ استوک

این نکته مهمترین اصل در خرید لپ تاپ کارکرده است که در اینجا برای چکیده کردن عناوین بالا در کنار این نکته به نتیجه مهمی برسیم. قیمت لپ تاپ استوک چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد قیمت لپ تاپ آکبند هست. یعنی شما می توانید علاوه بر استفاده از مزایای بالا، این لپ تاپ ها را با یک چهارم تا یک سوم قیمت نوی همان لپ تاپ خریداری کنید. این مسئله در امر کنترل قیمت و همچنین رضایت مشتری بسیار حیاتی است و کاربر نیز می تواند لپ تاپ قوی تری خریداری کند. تیم ایستگاه فنی نیز با دریافت سود معین صنف لپ تاپ استوک و از طرفی تهیه لپ تاپ های استوک با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت توانسته نقش مهمی در این بازار ایفا کند.

فروشگاه ایستگاه فنی



نظرات

Sahar

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک

تشکر بابت مطلب خوبتون. وقتی می خواستم لپ تاپ استوک ازتون خریداری کنم خیلی خوب راهنماییم کردید. نکات مهمی که در خرید لپ تاپ استوک ذکر کردید رو عیناً در فروشگاهتون انجام دادید. ممنون

۱۴۰۱/۰۶/۰۵


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.