مزایای خرید لپ تاپ استوک

مزایای خرید لپ تاپ استوک

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

کالاهای استوک در دسته های مختلفی قرار می گیرند. کشورهای اروپایی و آمریکایی کالاهای فروخته شده تا 30 روز مهلت مرجوع شدن از طرف مشتری را دارند. مشتری به هر دلیلی می تواند کالای خریداری شده را بازگرداند. اما این کالاهای مرجوعی مانند گذشته در فروشگاه نمی توانند به فروش برسند، زیرا بسته بندی آن ها باز شده و از این رو آن ها را به انباری جداگانه انتقال می دهند و به عنوان کالاهای استوک به فروش می رسند. لپ تاپ استوک با توجه به شرایط ظاهری و فنی در گرید های مختلف دسته بندی می شوند.

دسته دیگری از لپ تاپ استوک یا سایر کالاهای استوک وجود دارند که کار کرده هستند. به این صورت که سازمان ها و شرکت ها به دلیل قوانین مالیاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود دارد که می توانند به جای پرداخت مالیات بخشی از آن را صرف بروزرسانی سیستم ها و یا جایگزین کردن آن ها با محصولات جدیدتر کنند. در این صورت تجهیزات در قالب لپ تاپ استوک یا سایر کالاهای استوک به فروش می رسند. معمولا سازمان ها و شرکت ها با پایان یافتن گارانتی محصولاتشان اقدام به جایگزین کردن آن ها می کنند.

خرید لپ تاپ استوک چه مزایای به دنبال دارد

 لپ تاپ های استوک از نظر کیفیت قطعات از لپ تاپ های آکبند در کشورمان بسیار بهتر هستند و می توان گفت عمر مفید آن ها بیشتر است چون این محصولات سفارش کشورآمریکایی واروپائی هستندوباقطعات درجه یک درآنجا ساخته می شوند.ولی لپ تاپ های آکبندبه سفارش ایران درچین ساخته می شوندکه باقطعات درجه چهاریاپنج ساخته می شوند.

 

 

 



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.