لپ تاپ استوک صنعتی چیست؟

لپ تاپ استوک صنعتی چیست؟

1400/04/09

امروزه همه ما ها داریم با لپ تاپ کار میکنیم و میشه گفت دیگه توی این دوره و زمونه همه داره به سمتی میرن که لپ تاپ بخرن و ازش استفاده کنند.به همین دلیل شرکت های تولید کننده لپ تاپ توی سطح دنیا اومدن لپ تاپ های زیادی با مدل های مختلف و کاربری های جداگونه تولید کردند که ما قصد داریم تو این مقاله در مورد آنها صحبت کنیم ، با ما همراه باشید .

دسته بندی لپ تاپ های تولید شده 

1.لپ تاپ های خانگی

2.لپ تاپ های صنعتی یا Work Station

3.لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ استوک صنعتی

ما در این مقاله به معرفی سری صنعتی یا Work station میپردازیم ، با ایستگاه فنی همراه باشید.

لپ تاپ های صنعتی برای استفاده توی جاهای کارگاهی یا معادن یا ..... مکاهن هایی استفاده میشه که تقریبا هم باید با لپ تاپ بیشتر کار کنید یا محیط هایی هستش که آلودگی زیادی دارند ، الان برای بعضی ها این سوال پیش میاد که نمیشه از این لپ تاپ ها توی خانه یا مکان های دیگر کار کرد؟

جواب این سوال اینه که این لپ تاپ ها رو میتونیم توی بقیه مکان استفاده کنیم که هم عمرش بیشتر میشه و هم عملکرد بیشتری داره.

این دسته از لپ تاپ ها به خاطر  ظاهری که دارند مردم فکر میکنند که ضد ضربن یا اینکه در برابر فشار مقاو تر هستند که این نظر تا حدودی درست و تا حدودی هم غلطه.

این دسته از لپ تاپ دارای سخت افزار بهتر و رابط کاربری بهتری هستند و عمر قطعات این لپ تاپ ها از بقیه سری لپ تاپ ها بیشتر است و بازدهی بهتری دارند.

این دسته از لپ تاپ میتوانند زیر ساعت ها فشار طولانی بهترین کارایی را دارند و بدنه ی این مدل لپ تاپ های استوک از آلومینیوم و آلیاژ های دیگر است .

بدنه این لپ تاپ ها در میدان مغناطیسی مشخصی قرار گرفته اند که باعث میشود که رد انگشت های شما روی بدنه نمیماند و باعث تمیزی و براقی بیشتر بدنه میشود.

این لپ تاپ های صنعتی خودشون به سه دسته تقسیم بندی میشوند که در ادامه مقاله به آنها میپردازیم.

1.لپ تاپ های صنعتی فوق العاده مقاوم

این دسته از لپ تاپ ها دارای استاندارد های فوق العاده قوی و نظامی و امنیتی میباشند و از لحاظ فنی از دیگر لپ تاپ های استوک مقاومت بیشتری دارند.

لپ تاپ استوک صنعتی بسیار مقاوم

2.لپ تاپ های صنعتی بسیار مقاوم

این دسته از لپ تاپ ها قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارند و بیشتر در مصارف حمل نقل ، فرودگاهی ، نظامی و مهندسی مناسب هستند و این دسته از لپ تاپ های استوک میتوانند در شرایط جوی مختلف کارکنند و بعضی از این دستگاه ها دارای دید در شب و GPS مناسب استفاده در فضای باز نیز هستند.

3.لپ تاپ های صنعتی مقاوم

این گروه از لپ تاپ های استوک از بقیه لپ تاپ های صنعتی ضعیف تر است و برای برنامه ریزی در سایت و یا مصارف صنعتی استفاده میشوند.

در ادامه به بررسی دقیق تر قطعات میپردازیم.

در انتخاب لپ تاپ صنعتی بسته به نیازی که داریم باید به یک سری نکات توجه کنید با ایستگاه فنی همراه باشید.

لپ تاپ استوک صنعتی دل

باتری

یکی از قطعات مهم که باید هنگام خرید لپ تاپ استوک به آن توجه کنیم باتری است که باید فروشنده تمامی تست ها را گرفته و سلامت دقیق باتری را به شما بگوید.

با توجه به اینکه لپ تاپ های صنعتی دارای قطعاتی هستن که دارای توان مصرفی زیادی دارند به همین علت باتری لپ تاپ باید بازدهی بالاتری داشته باشند تا بتوانیم عملکرد بالاتری را در هنگام استفاده از لپ تاپ داشته باشیم.

باتری لپ تاپ  استوک صنعتی

ترک پوینت

یکی دیگر از مزیت های لپ تاپ های صنعتی استوک داشتن ترک پوینت هست.

ترک پوینت در بین دکمه های صفحه کلید قرار گرفته و کاربرد آن این است که بتوانیم هنگامی که دستانمان کثیف ، چرب ، خیس یا دارای هرگونه آلودگی دیگر است به جای استفاده از تاچ پد از آن استفاده کنیم و این کار باعث افزایش طول عمر تاچ پد و جلوگیری از خراب شدن آن میشود.

ترک پوینت لپ تاپ استوک صنعتی

امنیت دستگاه

لپ تاپ های استوک دارای حسگر اثر انگشت میباشد که باعث میشود امنیت دستگاه بالاتر برود.

سخت افزار ها

سخت افزار های استفاده شده در این لپ تاپ ها به علت خاص بودن مدل آنها به گونه ای طراحی میشوند که خرابی نداشته و عمر مفید بالاتری نسبت به دیگر قطعات لپ تاپ ها دارد.

سخت افزار لپ تاپ استوک صنعتی

 



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.