لپ تاپ استوک مناسب برای برنامه شاد

لپ تاپ استوک مناسب برای برنامه شاد

1400/04/21

  

همانطور که میدانید نزدیک به دوسال است که جهان با ویروس کرونا درگیر است و تقریبا تمامی فعالیت های آموزشی به صورت مجازی برگذار می شود  ، برای همین

وزارت آموزش و پرورش  نیز با گسترش ویروس کرونا  و  تعطیلی مدارس و دستگاه های آموزشی ، اپلیکیشن  شاد یا  Shad App را راه اندازی کرد .

برنامه ی شاد یک نرم افزار آموزشی درسی جدید از آموزش و پروش که دانش آموزان بتوانند فعالیت های درسی خورد را با  نظارت دبیران و مدیریت آن ها به صورت مجازی به اتمام  برسانند.

هم اکنون نرم افزار شاد در گوشی های اندروید و ios قابل اجراست و شما میتوانید آن را بر روی لپ تاپ استوک خود با نسخه تحت وب اجرا کنید. 

لپ تاپ استوک مناسب برنامه ی شاد

لپ تاپ استوک مناسب برای برنامه شاد

همانطور که میدانید ، هنوز هیچ نسخه ای از برنامه ی شاد تحت ویندوز ارائه نشده است و فقط میتوان از محیط تحت وب آن استفاده کرد ، برای همین برای استفاده از این برنامه در کامپیوتر و لپ تاب ها ی استوک شما نیاز به یک دستگاه خوب دارید که بتوانید به راحتی وارد سایت شاد شوید و در آن جا به فعالیت خود بپردازید.

لپ تاپ استوک مناسب برنامه ی شاد

مشخصات مورد نیاز برای لپ تاپ استوک مناسب برنامه ی شاد

حداقل لپ تاپ استوک مناسب برای استفاده از برنامه ی شاد و اینکه بتوانیم با خیال راحت در این برنامه  شرکت کنیم  از حد اقل رم 2 گیگ و پردازنده core2du  که در نوع خودش هارد خوبی میباشد ، باید برخوردار باشد.

متاسفانه ، با مشکلات اقتصادی که جامعه ی ما از آن برخوردار میباشد ، بسیاری از خانواده ها توان پرداخت هزینه ی زیادی برای تهیه دستگاه را ندارند و با مشکلات زیادی رو به رو می شوند.

 از همین رو  میتوان از لپ تاپ های استوک که نسباتا از قیمت کمتری برخوردار میباشد  استفاده کرد.

شما برای آشنایی بیشتر با لبتاپ های استوک میتوانید از مقاله لپ تاپ استوک نیز استفاده کنید.

0لپ تاپ استوک مناسب برنامه ی شاد

شما با خواندن این مقاله میتوانید لپ تاپ کارکرده مناسب برنامه ی شاد را بشناسید و با خیال راحت از این مقاله در هنگام خرید لپ تاپ دست دوم مناسب برای شاد استفاده کنید، ممنون از اینکه با ایستگاه فنی همراه بودید.

 

 

 

 

 



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.