لپ تاپ استوک

HP Elite Book 840 G5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
پردازنده
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
مدل پردازنده
8350U
فرکانس پردازنده
.3.6GHz
حافظه کش
6 مگابایت
ظرفیت حافظه رم
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD M2
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
Intel
مدل پردازنده گرافیک
UHD Graphics 620
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS Matte With Screen Security
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
امکانات
Type_C
دارد
USB3.1
2عدد
HDMI
دارد
SD Card Reader
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4.2
وبکم
720p HD
بک لایت کیبورد
دارد
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد B&O
Security Lock slot
دارد
HP Dock
دارد
نقد و بررسی


شرکت اچ پی به عنوان پرسود ترین شرکت تولید کننده محصولات الکترونیک اللخصوص لپ تاپ ها با کیفیت بسیار زیاد و طراحی های منحصر بفرد خود بازار را قبضه کرده است. این کمپانی علاوه بر توجه به کیفیت اجزای سیستم، به ظاهر لپ تاپ های خود توجه ویژه ای دارد که همین امر باعث شده که کاربران ناخودآگاه جذب زیبایی متحیر کننده لپ تاپ های این شرکت شده است. البته که اچ پی دست نگه نداشته است و همچنان طراحی های متحیر کننده خود را ادامه داده است که امروز به یکی از جدیدترین و خوش استایل ترین مدل لپ تاپ های این شرکت، HP EliteBook 840 G5 می پردازیم.

لپ تاپ استوک HP 840 G5

طراحی ظاهری لپ تاپ HP Elite Book 840 G5

به جرات می توان گفت بدنه لپ تاپ HP 840 G5 از بهترین جنس و زیباترین طراحی برخوردار است. استفاده از بدنه آلومینیومی در تمام ابعاد و همه جای بدنه چه داخلی و چه خارجی، طراحی لوگوی جدید اچ پی به این لپتاپ ظاهر بسیار جذاب و شیک و یکپارچه ای داده است.

بدنه لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

بدلیل استفاده از آلومینیوم، وزن لپتاپ تا ۱.۵ کیلوگرم کاهش یافته است. بدنه و ظاهر لپ تاپ HP 840 G5 به علت گیرایی و لوکس بودن بسیار مناسب برای مدیران کسب و کار و نمایش پرستیژ کاری و دقت در انتخاب های زیبا و شخصیت لوکس پسند کاربر این دستگاه می باشد که بسیار در دید بقیه نسبت به کاربر این لپ تاپ می تواند تاثیر گذاری عمیقی داشته باشد.

لپ تاپ استوک HP 840 G5

نمایشگر لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

از دیگر آپدیت های حرفه ای شرکت اچ پی بر روی لپ تاپ EliteBook 840 G5 نمایشگر منحصربفرد آن است. نمایشگر این لپ تاپ دارای یک سیستم امنیتی بسیار جالب و زیرکانه می باشد که با فشردن دکمه F2 شما می توانید دید نمایشگر را از تمامی زوایا به جز زاویه مستقیم که دید کاربر می باشد برای بقیه خاموش کنید تا کسانی که در اطراف شما هستند نتوانند آنچه شما مشاهده می کنید را تماشا کنند.

نمایشگر لپ تاپ استوک HP 840 G5نمایشگر لپتاپ HP 840 G5، ۱۴.۱ اینچ از نوع IPS مات با رزولوشن 1920x1080 و با وضوح Full HD با قابلیت Dream Color برای نمایش زنده رنگ ها و تصاویر می باشد. از جمله ویژگی های مهم این صفحه نمایش نرخ تازه سازی بالای آن می باشد که حرکات را خیلی روان و نرم نمایش می دهد و بسیار چشم نواز می باشد.

 

مشخصات فنی لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

استفاده از پردازنده های نسل هشتی شرکت Intel روی لپ تاپ HP 840 G5 قدرتی شمست ناپذیر به این لپتاپ بخشیده که جزو سی پی یو های بروز محسوب می شود. مدل این سی پی یو Intel core i5 8250U می باشد که هم کم مصرف هستند و هم فرکانس پردازش بی نظیر ۳.۴ گیگاهرتز را به شما نشان می دهد. رم لپ تاپ ، ۸ گیگابایت از نوع DDR4 و قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت می باشد. هارد لپ تاپ استوک HP 840 G5 نیز از سری پر سرعت هارد های اس اس دی ، یعنی مدل M2 میباشد که سرعت آن ۳۰ برابر هارد های معمولی و ۳ برابر هارد های اس اس دی ۲.۵ اینچی می باشد. گرافیک این لپتاپ نیز بصورت آنبرد و از مدل Intel UltraHD 620 می باشد که تا ۴ گیگابایت فضای گرافیکی در اختیار کاربر قرار می دهد.

لپ تاپ استوک HP 840 G5

این مجموعه سخت افزاری قدرتمند باعث شده که لپ تاپ HP 840 G5 کارهای طراحی فتوشاپ و کورل و ایندیزاین و حتی پریمیر و اندیکاتور های سنگین محاسباتی و ۰ تا ۱۰۰ کارهای برنامه نویسی را پاسخگو باشد.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Elite Book 840 G5

کیبورد لپ تاپ HP 840 G5 نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده است. دکمه های کیبورد این لپتاپ استوک کمی زبر تر هستند که باعث می شود تایپ بسیار دقیق تر و راحت تر شود.

کیبورد لپ تاپ استوک HP 840 G5

البته که این کیبورد در مقایسه با کیبورد لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T460 ضعیف تر عمل می کند ولی با این حال نسبت به کیبورد سایر لپ تاپ های اچ پی بسیار پیشرفته تر می باشد. این کیبورد دارای نور پس زمینه سفید رنگ و زیبا نیز می باشد.

کیبورد لپ تاپ استوک HP 840 G5

استفاده از یک تاچ پد بزرگ و با حساسیت مناسب در ابعاد ۱۱ در ۶ سانتی متر و یک تاچ  پد صنعتی کوچک نیز کار با این عروس زیبای اچ پی را راحت تر کرده است.

تاچ پد لپ تاپ استوک HP 840 G5

سایر مشخصات لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

لپ تاپ استوک HP 840 G5 دارای پورت های بروز و در جای مناسب است. این لپ تاپ دارای ۲ عدد پورت USB3.1 ، یک پورت Type C و پورت HDMI و LAN می باشد. این لپ تاپ همچنین دارای ورودی SD Card ،micro SIM و جک دوگانه هدست و میکروفن نیز هست. بلوتوث این لپ تاپ ، نسخه ۴.۲ از جدیدترین نسخه ها و وایفای قدرتمند این لپ تاپ نیز از اتصالات بیسیم آن بشمار می رود.

خرید لپتاپ دسته دوم HP 840 G5

ویژگی های امنیتی منحصر بفرد لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

از جمله مهمترین پیشرفت های کمپانی بزرگ اچ پی روی لپ تاپ HP 840 G5 استفاده از اسکن تشخیص چهره و اثرانگشت برروی این لپ تاپ هاست. وبکم دارای درپوش می باشد و دو اسکنر قدرتمند تشخیص چهره و تشخیص قرنیه چشم نیز در دوطرف وبکم تعبیه شده تا دسترسی به اطلاعات داخل لپ تاپ فقط برای خوده شخص امکان پذیر باشد. اسکنر اثرانگشت نیز در کنار تاچ پد قرار داده شده است.

خرید لپتاپ کارکرده HP 840 G5

ارزش خرید لپ تاپ استوک HP Elite Book 840 G5

یکی از بهترین گزینه های خرید لپ تاپ برای تمامی کاربران ، خرید لپ تاپ استوک HP 840 G5 می باشد. علاوه بر استایل زیبا و فلزی این لپ تاپ، سخت افزار جدید و حرفه ای و نمایشگر فوق العاده با کیفیت  آن ، برای شما یک پکیج امنیتی و یک گاوصندوق الکترونیکی بسیار مجهز می باشد که ارزش خرید این لپ تاپ را در صدر قرار می دهد. تیم ایستگاه فنی برای شما شرایط خرید لپ تاپ استوک HP 840 G5 را با مهلت ۴ روزه برای عودت کالا و همچنین گارانتی ۱ ماهه به ارمغان آورده است که قیمت نهایی را برای کاربران هم وطن ایرانی به نصف رسانده.

ایستگاه فنی

فروشگاه ایستگاه فنی ، وارد کننده انواع لپ تاپ استوک ، فضای امنی برای خرید لپ تاپ استوک به همراه مزایای ویژه و مشاوره رایگان برای مشتریان عزیز ارائه داده است.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi