لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad T460

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core i5
مدل پردازنده
6300U
فرکانس پردازنده
.3.1GHz
حافظه کش
4 مگابایت
ظرفیت حافظه رم
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
Intel
مدل پردازنده گرافیک
HD 520 1GB
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS
دقت صفحه نمایش
FullHD| 1920 x1080
امکانات
USB3.0
3عدد
VGA
ندارد
HDMI
دارد
mini Display
دارد
SD Card
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4
وبکم
HD
بک لایت کیبورد
دارد
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد
micro SIM
دارد
نقد و بررسی


شرکت لنوو چهارمین شرکت بزرگ تولید کننده رایانه های شخصی می باشد. این کمپانی چینی-آمریکایی چند ملیتی در سال های اخیر به خوبی توانسته با لپتاپ های خود، این بازار را در دست بگیرد. از سری مدل های بسیار کاربر پسند و خوش قیمت این کمپانی سری T می باشد که مخصوص کاربران عمومی لپ تاپ ها از جمله اداری، برنامه نویسی، دانشجویی، خانگی و تریدینگ می باشد. این بار به سراغ Lenovo ThinkPad T460 می رویم تا به بررسی عمیق آن بپردازیم؛ پس همراه من باشید.

lenovo thinkpad t460

مشخصات فنی لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

لپ تاپ Lenovo T470 از آنجا که یک سیستم سبک و پر سرعت بشمار می رود دارای سی پی یو شرکت Intel مدل core i5 از نسل ششم به شماره 6300 و با کاربری صرفه جویی در مصرف انرژی یا U می باشد. رم این لپ تاپ استوک قابل ارتقاست و رم روی خوده لپ تاپ ۸ گیگابایت از نوع DDR3 می باشد.

لپتاپ مناسب بورس Lenovo T460 لپ تاپ استوک

گرافیک لپتاپ Lenovo T460 نیز از شرکت Intel مدل HD 520 1GB است که تا ۴ گیگابایت حافظه گرافیکی با سایر اجزای پردازنده به اشتراک می گذارد. گرافیک Intel HD 520 هم به لپ تاپ Lenovo T460 قدرت کارهای گرافیکی نیمه حرفه ای و طراحی دیجیتالی و وکتوری با نرم افزار های Photoshop، illustrator و Corel برا می دهد.

این ترکیب بسیار مناسب کارهای برنامه نویسی، بورسی و اداری است. چراکه سرعت پردازش اطلاعات در سی پی یو نسل شش به کمک رم DDR3 تا فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز می آید که جوابگوی تمام محاسبات و اندیکاتور هاست.

 

فضای ذخیره سازی لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

لپ تاپ استوک Lenovo T460 دارای هارد 256GB SSD می باشد که این ظرفیت تا ۱ ترابایت از نوع HDD و ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD قابل ارتقاء است. هارد این لپ تاپ سرعت بسیار بیشتری نسبت به هارد های معمولی دارد و این معیار برای این نوع لپ تاپ یک مزیت بسیار مهم می باشد چراکه کارهای برنامه نویسی، اداری و تریدینگ سرعت بالاتری را می طلبد.

 

بدنه لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

بدنه این لپتاپ مانند مدل های پایین تر و بالاتر خود، از جنس پلاستیک پلیمری مستحکم است که مقاومت خوب و حالت مخملی دلنشینی دارد. البته از آنجا که در این نوع کار های جابجایی نیز امری مهم است جایگزینی فلز با پلاستیک وزن کمتر و انعطاف پذیری بیشتری به دستگاه می دهد و از این نظر می تواند گزینه خوبی برای دانشجویان نیز باشد.

بدنه lenovo t460

در حاشیه قاب از یک نوار فلزی و برجسته برای حفاظت نمایشگر طراحی شده که این قاب ظاهر بهتری به آن داده است.

 

باتری لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

لنوو برای بار در گیر در مدل Lenovo T460 اقدام به نصب باتری های بسیار با ظرفیت بالا کرده که کارایی بسیار خوبی به این لپ تاپ قابل حمل داده است. ۱۵ ساعت حداکثر عمر مفید این باتری می باشد که در صورت روشن بودن مداوم Wi-fi این مقدار به ۶ ساعت کاهش  پیدا می کند.

باتری lenovo t460

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

لنوو در صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی مدل Lenovo T460 باز هم پیشرفتی ارائه کرده و وضوح Full HD دارد. رزولوشن صفحه نمایش نیز 1920 x 1080 است. صفحه نمایش این لپ تاپ استوک از نوع IPS مات و با وضوح منحصر بفرد Razor-Sharp ارائه شده است.

 

کیبورد و تاچ‌پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

به جرأت می توان گفت که لپ تاپ Lenovo T460 و البته مدل جدیدتر آن، Lenovo ThinkPad T470 ، دارای بهترین مدل کیبورد های موجود روی لپ تاپ های موجود در بازار است. کیبورد از نوع جزیره ای ولی دارای انحنای هماهنگ با انگشتان دست و با ارتفاع بیشتر طراحی شده اند. صدای تایپ کردن با کیبورد لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460 نیز بسیار دلنشین و زیباست و سرو صدای کمی دارد و نیز دارای بک لایت با نور سفید رنگ می باشد. این کیبورد برای کارهای اداری و برنامه نویسی که تایپ بیشتری را می طلبد، خیلی راحت تر است.

 کیبورد lenovo t460 لپ تاپ استوک

برای لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460 دو تاچ پد در نظر گرفته شده که هردو کیفیت بسیار خوبی دارند. به جز تاچ پد اصلی، یک تاچ پد صنعتی قرمز رنگ در وسط کیبورد و کلیک چپ و راست مجزا یکی برای تاچ پد اصلی و مخفی و یکی برای تاچ پد صنعتی به صورت دکمه ای قرار گرفته تا از هر نظر در هنگام کار راحت باشید. اسکن انگشت نیز در کنار کیبورد وجود دارد.

تاچ پد lenovo t460 لپ تاپ استوک

پورت ها و اتصالات بیسیم لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460 از لحاظ پورت کامل و به روز است. لپ تاپ Lenovo T460 دارای ۳ عدد پورت USB3.0 ،یک عدد HDMI، LAN، mini Display، جک ۳.۵ میلی متری دو کاره، اسلات SD Card و میکرو سیم کارت می باشد. داشتن اسلات میکرو سیم کارت به این معناست که لپ تاپ دارای یک مودم داخلی برای دریافت اینترنت است.

پورت لپ تاپ استوک lenovo T460

لپ تاپ Lenovo T460 دارای بلوتوث نسخه 4.1 و یک گیرنده وای-فای با برد ۱ متر از شرکت اینتل می باشد که به نسبت سال ساخت (۲۰۱۶)، لپتاپ  کاملی می باشد.

 

ارزش خرید لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460

خرید لپ تاپ استوک Lenovo T460

لپ تاپ Lenovo T460 با توجه به سرعت بالا و داشتن هارد SSD و همچنین نمایشگر Full HD نسبت به قابلیت های خود قیمت نرمالی دارد. البته قیمت لپتاپ Lenovo T460 نسبت به سایر هم رده های خود به دلیل داشتن بدنه پلاستیکی بسیار  مناسب تر است. سیاست لنوو نیز بر همین است که قیمت محصول نهایی بیشتر متمرکز بر سخت افزار و نمایشگر می باشد و برای کیس و بدنه از فلزات که قیمت بیشتری دارند استفاده نمی شود و این سیاست بسیار مورد علاقه کاربران شرقی و کشور ماست؛ زیرا قیمت لپ تاپ در ایران بسیار بالاست و کاربر می تواند با هزینه ای که می کند یک لپتاپ قدرتمند و همه کاره خریداری نماید. البته که ارزش خرید لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T460 نه تنها به خاطر قیمت بلکه به خاطر کیفیت بالای آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ایستگاه فنی

برای اطلاع از قیمت لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460 به ابتدای همین صفحه مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه ایستگاه فنی نیز با خدمات ضمانت خود برای خریداران فضای امنی ایجاد می کند و شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید لپ تاپ استوک مورد نظر خود کنید.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi