سوالات متداول خرید لپ تاپ استوک

سوالات متداول خرید لپ تاپ استوک

1400/04/28

راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم

راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم

شاید شما هم با توجه به وضعیت موجود بازار، به لپ تاپ های دست دوم رو آورده باشید. همانطور که می دانید برای خرید لپ تاپ استوک به هرکسی نمی شود اعتماد کرد و لازم است که اطلاعاتی دراین باره بدست آوریم. اگر قصد خرید لپ تاپ استوک را داشته باشید، قطعا سوالات متداول خرید لپ تاپ استوک برایتان پیش می آید؛ باید بگویم برای خرید لپ تاپ دست دوم باید دقت کنید پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی کردیم، به تمامی سوالات متداول خرید لپ تاپ استوک، که ممکن برایتان پیش بی آید، پاسخ دهیم

 

هدف خرید خود را مشخص کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید که می خواهید برای چه کاری از لپ تاپ استوک استفاده کنید. با این کار فقط سخت افزاری که نیاز دارید را خریداری می کنید که در صرفه جویی در هزینه تاثیرگزار است.به این منظور کاربران را به سه دسته کاربر عادی و روزمره، کاربر نیمه حرفه ای و کاربر حرفه ای تقسیم بندی کردیم. در جدول زیر، به دو سخت افزار مهم پرداختیم که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید.

کاربر

پردازنده (CPU)

حافظه کوتاه مدت (RAM)

عادی و روزمره

حداقل 4 و حداکثر 8 گیگابایت

حداقل Intel Celeron و حداکثر Intel core i3

نیمه حرفه ای

حداقل 8 و حداکثر 12 گیگابایت

حداقل Intel Core i3 و حداکثر Intel core i5

حرفه ای

حداقل 12 و حداکثر 32 گیگابایت

حداقل Intel core i5 و حداکثر Intel core i7

 

 

 

 

 

 

 

 

حتما بصورت حضوری خرید کنید

حتما بصورت حضوری خرید کنید

 

خرید از فروشگاه ایستگاه فنی

سلامت لپ تاپ استوک ایسگاه فنی

سلامت لپ تاپ استوک ایسگاه فنی

80 تا 90 درصد محصولات استوک ایستگاه فنی، تقریبا درحد نو هستند و در بدترین حالت ممکن است 20 درصد با لپ تاپ آکبند فاصله دارند. ممکن است خط و خش های کوچکی روی لپ تاپ استوک وجود داشته باشد، که با توجه به شرایط نگهداری و حمل و نقل آن ها به وجود می آید. مشتریان می توانند قبل از خرید به طور کامل از تمام مشخصات لپ تاپ استوک آگاهی پیدا می کنند. کسانی که خرید حضوری داشته باشند که از این نظر مشکلی نخواهند داشت. کاربرانی که به صورت اینترنتی و غیر حضوری خرید می کنند قبل از خرید به صورت کامل با عکس های واضح ازطریق شبکه های مجازی و به صورت زنده، لپ تاپ استوک مورد نظرشان می توانند مشاهده کنند و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی لپ تاپ استوک

فروشگاه ما این شرایط رابرای کاربران فراهم کرده که با خرید لپ تاپ استوک، ده روزمهلت تست داشته باشند. و بنابر درخواست مشتری می توان با دریافت مبلغ بیشتر، گارانتی یک ساله دریافت کنند.

 

تست سلامت لپ تاپ استوک

تست سلامت لپ تاپ استوک

تمام لپ تاپ های استوک ایستگاه فنی توسط کارشناس حرفه ای وبا تجربه سخت افزار آن، مورد تست وارزیابی قرارمی گیرند؛ این تست ها شامل تست باتری، تست کیبورد، تست صدا، تست مانیتور، تست پورت، تست هارد، تست درایونوری هستند. این نوع تستها باعث می شود که کاربر با خیال راحت خرید کند.

 

نحوه ارسال و پرداخت وجه برای خرید لپ تاپ استوک

ایستگاه فنی فروش لپ تاپ استوک را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری ارائه می کند. فروش غیرحضوری با مشاوره رایگان و ارائه اطلاعات کامل از وضعیت ظاهری و مشخصات فنی آن انجام می شود. بعد از اینکه مشتری پرداخت آنلاین را انجام داد بعد از 2الی 7 روز کاری لپ تاپ استوک خود را درب منزل تحویل می گیرد.

 

همانطور که میدانید، خرید لپ تاپ استوک برای افراد با مشکلات و دغدغه هایی همراه است و سوالات متداول خرید لپ تاپ استوک برایشان پیش می آید، و گاها بعد از خرید، به ایرادات لپ تاپ دست دوم پی می برند. در این مقاله سعی کردیم به سوالات متداول خرید لپ تاپ  .استوک پاسخ دهیم. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در بخش تماس با ما، با ما در ارتباط باشید



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.