لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad T410 i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ابعاد
341 x 232 x 29.9 میلی متر
اندازه صفحه
14 اینچ
رزلوشن
1366x768
وزن
2.2 کیلوگرم
پردازنده
Intel Core i5 650M
فرکانس پردازنده
2.53GHz up to 3.03 GHz
حافظه کش
3MB
حافظه رم
4GB
نوع رم
DDR3
پردازنده گرافیکی
Intel HD 3000
حافظه داخلی
500 گیگابایت
درایو نوری
دارد
پورتUSB 2.0
دارد 4 عدد
پورتVGA
دارد
پورتHDMI
دارد
پورتLAN
دارد
Display Port
دارد
eSATA
دارد
FireWire
دارد
Jack 3.5mm
دارد
نقد و بررسی


مشخصات بدنه لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410

بدنه لپ تاپ استوک Lenovo T410 از جنس پلاستیک پلیمری تقویت شده و در بخش هایی از لپ تاپ از فلز استفاده شده است که مقاوم در برابر ضربه و تا حد زیادی ضد خش است.

نکته ی قابل توجه این است که بدنه ی لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410 و همینطور صفحه نمایش .114 اینچی آن باعث سبک تر شدن لپ تاپ Lenovo T410 نسبت به سایر لپ تاپ های هم رده خود شده است.

 

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپLenovo ThinkPad T410

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410 از صفحه کلید فوق العاده خاص لپ تاپ های Lenovo مدل ThinkPad بهره میبرد . دکمه های این صفحه کلید به انداره ی کافی بزرگ و نرم هستند که باعث افزایش بازدهی در زمان استفاده می شوند .همچنین دارای انحنای متناسب با انگشتان دست می باشد و صدای مناسب کلید ها، تایپ لذت بخش را برای کاربر به ارمغان می آورد.

تاچ پد لپ تاپ Lenovo T410 ، جنس مناسبی دارد و دارای دو تاچ پد مجزا است که باعث افزایش سرعت و راحتی کارایی می شود.

 

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410

لپ تاپ استوک Lenovo T410 دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی IPS با کیفیت HD و رزولوشن  1280x800با فریم 16:10 می باشد. این نمایشگر از LED backlight استفاده می کند که باعث می شود چشم ها در استفاده ی مداوم دیرتر خسته شوند.

 

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410

لپ تاپ Lenovo T410 از نظر سخت افزاری در دسته ی لپ تاپ های معمولی محسوب می شود و دارای کاربری عمومی، دانشجویی، اداری و حسابداری و حتی تریدینگ می باشد.

این دستگاه از پردازنده مرکزی Intel Core i5 650M شرکت اینتل استفاده می‌کند که پردازنده ی مناسبی با سرعت خوب ومصرف انرژی پایینی است و همزمان با داشتن رم 4 گیگابایتی و پردازنده ی گرافیکی قدرتمند Intel HD 3000 نیاز های بیشتر کاربر را تا حد بالایی برآورده می کند و از پس کارهای طراحی معمولی برمی آید.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T410 با داشتن باتری لیتیومی 6 سلولی قابل استفاده برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ است و این لپتاپ را مناسب برای سفر و مسافت های طولانی کرده است.

فضای ذخیره سازی این لپ تاپ با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت از نوع HDD است و قابل ارتقاء نیز می باشد.

 

پورت ها و اتصالات بیسیم لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410 دارای دی وی دی و پورت LAN ، یک پورت VGA ، یک پورت display ، سه پورت USB نسخه ۲ و پورت صنعتی 1394 می باشد.

لپ تاپ استوک Lenovo T410 از نظر وجود پورت لپ تاپی کامل محسوب می شود .

در مجموع لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T410 با کاربری عمومی مناسب برای انواع کارهای روزمره و لپ تاپی مناسب برای شروع یادگیری اولیه در تمام زمینه ها است.

لپتاپ Lenovo T410 دارای اتصال وای-فای و بلوتوث 2.1 نیز می باشد.

 

ارزش خرید لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410

قیمت لپتاپ Lenovo T410 نسبت به کارکرد و نمایشگر و همچنین داشتن پورت های متعدد و متنوع بسیار قیمت مناسبی دارد. قیمت مناسب لپ تاپ Lenovo ThinkPad T410 را مدیون سیاست شرکت لنوو هستیم که با استفاده از بدنه های پلاستیکی ولی مقاوم خود قیمت تمام شده لپ تاپ را بسیار ارزان تر از سایر لپ تاپ های این رده کرده و به کمک قابلیت های سخت افزاری خوبی که روی لپتاپ های خود می گذارد رضایت کاربران شرقی و ایرانی را بسیار جلب کرده است. همچنین با خرید لپ تاپ استوک Lenovo T410 می توانید ارتقاء های لازم را به لپتاپ خود دهید و از حداکثر قدرت آن استفاده کنید.

برای استفاده از مشاوره رایگان و ارتقاء لپ تاپ خود با متخصصین تیم ایستگاه فنی تماس حاصل کنید و به فروشگاه ما مراجعه فرمایید.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi