لپ تاپ استوک

لپ تاپ Dell precision 5510

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
پردازنده
Intel® Core i7-6820HQ 2.70GHz
سازنده
اینتل
حافظه
16GB DDR4
حافظه داخلی
256ssd
کارت گرافیک
NVIDIA Quadro M1000M with 2GB GDDR5
صفحه نمایش
15.6inch
وزن
1.78 کیلوگرم
ابعاد
11.1 * 235.3 * 357 میلیمتر
فاقد درایو نوری
نقد و بررسی


مشخصات فنی لپ تاپ dell precision 5510

لپ تاپ دل Precision 5510 i7-6820HQ از نظر کیفیت  از هر جهت که به آن نگاه کنید زیباست. این شاسی در دو مرحله طراحی شده است تا  خوش ساخت تر،کوچکتر و با وزن خوبی ارائه شود. صفحه نمایش این دستگاه حاشیه کوچکتری را برای شما فراهم می کند که یک صفحه نمایش 15.6 “4K Ultra HD در اندازه نوت بوک های 14” را فراهم می کند. لپ تاپ DELL 5510 از فیبر کربن و صفحه لمسی جدیدی تشکیل شده است. جنس ساختار این مدل می تواند سفتی، دوام و عملکرد خنک کنندگی رابه آن ارائه دهد.

 

لپ تاپ استوک dell precision 5510

سخت افزار لپ تاپ DELL 5510

 با 4 رشته واقعی و 4 رشته مجازی سخت افزار لپ تاپ دل مدل پرسیژن 5510  از یک پردازنده ی 8 هسته ای intel Core i7-6820HQ  با فرکانس 3.60 گیگاهرتز می تواند سرعت مناسبی را برای انجام امور رندرینگ و طراحی های خیلی سنگین را برای  فراهم کند. این دستگاه 16گیگ رم دارد و تا 64 گیگ قابل ارتقا میباشد، و از نوع DDR4 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD می تواند این سرعت را تضمین کند. کارت گرافیک به کار رفته در این نمونه از نوع انویدیا Quadro M1000M می باشد که دارای 2 گیگابایت حافظه اختصاصی است. بطور کلی با توجه به پردازنده و کارت گرافیک، بهترین گزینه برای کارهای گرافیکی و مهندسی است.

 

لپ تاپ استوک dell precision 5510

 

جنس بدنه و باتری لپ تاپ استوک 5510

باتری تعبیه شده دراین لپ تاپ استوک  دارای ظرفیت ۵۶ وات ساعت است. باتری از جنس لیتیوم – یون می باشد و می تواند در حالت Idle لپ تاپ را تا ٧ ساعت روشن نگه دارد.

جنس بدنه لپ تاپ از آلیاژ آلمینیم و تیتانیم درست شده و جنس داخلی لپ تاپ 5510 از جنس فیر کربن ساخته شده. بسیار مقاوم  و در برابر ضربه و فشار قدرت بسیار خوبی دارد. همچنین بدنه نسبت به خط و خش کاملا مقاوم بوده و گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. رد اثر انگشت شما حین کار بر روی دستگاه نمی ماند و بسیار زیبا طراحی شده است.

 

لپ تاپ استوک dell precision 5510

 

نمایشگر لپ تاپ استوک Dell precision 5510

کیفیت صفحه بسیار خوب و بالاست و تراکم پیکسل در هر اینچ آن برابر ١۴١ می باشد. این نمایشگردستگاه با تکنولوژی IPS ساخته شده و به این معنی که از هر جهت که به نمایشگر نگاه کنید تصویری واضح و باکیفیت خواهید دید. نمایشگر در برابر نور خورشید بسیار با کیفیت است و چشم شما هنگام دیدن تصویر اذیت نمی شود.

 

لپ تاپ استوک dell precision 5510

 

  لپ تاپ استوک dell precision 5510 ، لپ تاپی مناسب برای انجام کار های مهندسی و گرافیکی که شما میتوانید با توجه به سخت افزار و نرم افزار مناسبی که دارد کار های رندرینگ و طراحی  خود را به این لپ تاپ بسپارید.

 

لپ تاپ استوک dell precision 5510

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi