لپ تاپ استوک

Dell Latitude 7400

قیمت: 15/000/000تومان
موجود

امتیاز:


تعداد:

1

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

افزودن به سبد خرید
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core i7
مدل پردازنده
7300U
فرکانس پردازنده
3.5 GHz
حافظه کش
6مگابایت
ظرفیت حافظه رم
16گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
INTEL
مدل پردازنده گرافیک
HD 620
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
14.1 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS TFT
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
امکانات
Type_C
دارد
USB3.0
2عدد
HDMI
دارد
SD Card Reader
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4.1
وبکم
دارد HD
بک لایت کیبورد
دارد
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد
نقد و بررسی


لپ‌تاپ Dell Latitude 7400 یک مدل تجاری با امکانات کارآمد و طراحی شیک است که به منظور تامین نیازهای شرکت‌ها و کاربران تجاری تولید شده است. این مدل با ترکیبی از قابلیت‌های امنیتی، اجرای سریع برنامه‌ها و طراحی سبک، گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شود.

طراحی و ساخت

لپ‌تاپ Dell Latitude 7400 با طراحی زیبا و سبک از جنس آلومینیوم ساخته شده است. ظاهری مینیمالیستی دارد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. ضخامت نسبتاً کم و وزن مناسب، این لپ‌تاپ را به یک همراه ایده‌آل برای مسافرت‌ها تبدیل می‌کند.

عملکرد

با انتخاب پردازنده‌های قوی از خانواده Core i5 و Core i7 از اینتل، Latitude 7400 به اجرای سریع برنامه‌ها و وظایف چندگانه پرداخته و می‌تواند به‌طور مطلوبی با نیازهای کاربران کاری اشتراک گذاشته شود. حافظه RAM قابل ارتقاء نیز به کاربر اجازه می‌دهد که برنامه‌ها را با کارایی بیشتر اجرا کند.

صفحه‌نمایش

Latitude 7400 با صفحه‌نمایش با کیفیت و تفکیک‌پذیری بالا عرضه می‌شود. انتخاب‌های مختلف از صفحه‌نمایش‌های Full HD تا تفکیک‌پذیری بالاتر و همچنین تکنولوژی‌های IPS و لمسی ارائه می‌شود.

امنیت

یکی از نقاط قوت این مدل، امنیت فراوان است. با ویژگی‌هایی مانند خواندن اثر انگشت، تشخیص چهره و تراشه TPM، این لپ‌تاپ به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات محرمانه و مهم خود را به خوبی محافظت کنند.

باتری و عمر زندگی

باتری با ظرفیت مناسب در Latitude 7400 به کاربر اجازه می‌دهد به طور مداوم با لپ‌تاپ کار کند. البته، مدت زمان عملکرد باتری ممکن است بسته به تنظیمات و کاربری متغیر باشد.

خلاصه

Dell Latitude 7400 با ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد مناسب، امکانات امنیتی و باتری مناسب، یک انتخاب خوب برای کاربران و شرکت‌هاست که به دنبال یک لپ‌تاپ تجاری با اجرای قوی و طراحی مدرن هستند. این مدل از لپ‌تاپ‌ها با توجه به نیازها و استفاده مورد نظر شما می‌تواند گزینه مناسبی باشد

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi