لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک دل Latitude E5530 i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مشخصات فیزیکی
وزن
2.3KG
پردازنده مرکزی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
3210M
محدوده سرعت پردازنده
2.7GHz
فرکانس پردازنده
Max Turbo Speed 3.4 GHz
حافظه کش
3MB
حافظه رم
ظرفیت حافظه
4GB
نوع حافظه
DDR3
باس حافظه
1600
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
سازنده پردازنده گرافیکی Intel
مدل پردازنده گرافیکیHD4000
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
15
6 inch
نوع صفحه نمایش
HD
دقت صفحه نمایش
1366*768
صفحه نمایش مات
دارد
امکانات
درایو نوری
دارد
وبکم
دارد
حسگر اثر انگشت
دارد
کارت خوان
دارد
شبکه بی سیم WiFi
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
پورت VGA
دارد
پورت HDMI
دارد
تعداد پورت USB 3.0
دارد
تعداد پورت USB 2.0
دارد
پورت ESATA
دارد
سایرمشخصات
طبقه بندی
مولتی مدیا و مهندسی
نوع باتری
9 سلولی
شارژدهی باتری
4 ساعت
توضیحات باتری
97Wh
سیستم عامل
Windows 10
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کیف
نقد و بررسی


معرفی لپ تاپ استوک Dell Latitude E5530-i5

لپ تاپ استوک دل مدل E5530 با پردازنده اینتل سری i5 مدل پردازنده 3210M محدوده پردازنده 2.7 تا3.4GHz است با حافظ کش 3MB که باعث افزایش سرعت پردازش گردیده است.دارای حافظه 4GB از نوع DDR3 با باس 1600 که نشاندهنده قدرت لپ تاپ می باشد.نوع پردازنده گرافیک اینتل می باشد با مدل HD4000 است با صفحه نمایش 15 اینچی از نوع HD با دقت 1366X768 می باشد و صفحه نمایش مات است.

یکی از قدیمی ترین و البته بهترین کمپانی های تولیدکننده لپ تاپ در جهان،کمپانیDll است. این کمپانی همیشه در طی سالیان طولانی اقدام به تولید لپ تاپ هایی با کیفیت و کارآمد کرده است. لپ تاپ های این کمپانی در هنگام ورود به بازار به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفته و به فروش می رسند. اگر بخواهیم دلایل محبوبیت لپ تاپ های این کمپانی را بررسی کنیم، پیش از هر چیز باید به کیفیت این لپ تاپ ها اشاره کنیم. یکی از این لپ تاپ ها لپ تاپ استوک Dell Latitude E5530-i5 می باشد.

لپ تاپ هایی که dell  می سازد در همه زمینه ها دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. و همچنین از استحکام بسیار خوبی هم برخوردار هستند. این لپ تاپ ها در مقایسه به لپ تاپ های کمپانی های دیگر همیشه برتری های خاصی داشته اند.لپ تاپ های dell در طول این همه سال هایی که کمپانی فعالیت داشته است هرگز دچار افت کیفیت نشده اند. و مهندسین این کمپانی همیشه برای ارائه یک لپ تاپ عالی، موفق بوده اند.

لپ تاپ استوک دل مدل E5530 با پردازنده اینتل سری i5 مدل پردازنده 3210M محدوده پردازنده 2.7 تا3.4GHz است با حافظ کش 3MB که باعث افزایش سرعت پردازش گردیده است.دارای حافظه 4GB از نوع DDR3 با باس 1600 که نشاندهنده قدرت لپ تاپ می باشد.نوع پردازنده گرافیک اینتل می باشد با مدل HD4000 است با صفحه نمایش 15 اینچی از نوع HD با دقت 1366X768 می باشد و صفحه نمایش مات است.

Dell Latitude E5530 یکی از همین محصولات باکیفیتی است که در هنگام ورود به بازار بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. و در زمینه فروش هم بسیار خوب عمل کرد. این لپ تاپ یکی از باکیفیت ترین لپ تاپ های موجود در بازار است که هم می توان استفاده تجاری از آن به عمل آورد و هم اینکه کاربر می تواند از آن استفاده کاملا شخصی بکند چرا که طراحی این لپ تاپ به گونه ای است که در همه جا می توان از آن استفاده کرد. در ادامه با کیهان تی وی همراه باشید تا این لپ تاپ با کیفیت و زیبا را مورد بررسی قرار داده و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم.

طراحی و ساخت:

طراحی ظاهری این لپ تاپ بسیار عالی و خوش ساخت است. و به گونه ای طراحی شده است که کاربر در هر جایی که دوست دارد می تواند از آن استفاده کند، چه در محیط کار و چه در منزل. Dell همانند همیشه لپ تاپی بسیار زیبا را روانه بازار کرده است. که در همه قسمت های دارای زیبایی خاصی است. این لپ تاپ در هنگام ورود بازار بیش از هر چیز زیباییش به چشم می آمد و کاربران را مجبور میکرد که آن را خریداری کنند. کاربرانی که این لپ تاپ را خریداری کرده بودند کاملا از طراحی ظاهری اش رضایت داشتند. و سازندگان آن را تحسین می کردند.

وزن:

وزن این لپ تاپ به طور کلی 2.3 کیلوگرم است. و جز لپ تاپ های سبک وزن به حساب می آید. با توجه به اینکه لپ تاپ وسیله ای است که کاربران دائما مجبورند آن را جا به جا کنند، این لپ تاپ به هیچ وجه کاربر را به دردسر نمی اندازد. چرا که وزن ایده آلی دارد.

صفحه نمایش: 

صفحه نمایش Dell Latitude E5530 یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است. که کیفیت بسیار خوبی دارد. و تصاویر را به نحو احسنت به کاربر نشان می دهد. این صفحه نمایش از کیفیت سخت افزاری بسیار مناسبی هم برخوردار است. و بسیار مستحکم طراحی شده است. این روزها صفحه نمایش هایی بسیاری در بازار وجود دارد که دارای زیبایی هستند اما هرگز مستحکم نیستند. نورپردازی این صفحه نمایش بسیار عالی است. و زوایای دید هم در حد ایده آلی هستند.

صفحه کلید و موس:

یکی دیگر از قسمت های خوب این لپ تاپ صفحه کلیدش است. این صفحه کلید دارای کیفیت بسیار خوبی است .و دارای کلیدهایی بسیار خوش ساخت و روان است. تاچ پد هم در اندازه استانداردی ساخته شده است. و کیفیت بسیار خوبی دارد. از دیگر نکات مثبت این تاچ پد میتوان به روان بودنش اشاره کرد.

پردازنده:

این لپ تاپ همچنین دارای پردازنده Intel Core i5 3340M است. این پردازنده نسل سومی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. و کارایی لپ تاپ را تا اندازه چشمگیری افزایش می دهد. به طور کلی لپ تاپ های dell همیشه دارای پردازنده های بسیار خوبی هستند و هیچ ایرادی در این زمینه ندارند.

حافظه:

حافظه رم این لپ تاپ 4 گیگابایت است. که کاربر می تواند اگر علاقه داشت آن را تا 16 گیگابایت ارتقا دهد.

در پایان و به عنوان نتیجه گیری باید گفت که کاربرانی که به دنبال خرید لپ تاپ هستند همیشه باید به نام کمپانی سازنده دقت کنند. و اگر نام کمپانی بسیار محبوبی مانند Dell را مشاهده نمودند اقدام به خرید لپ تاپ کنند. این کمپانی همیشه لپ تاپ هایی باکیفیت و مورد اطمینان را روانه بازار می کند.

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi