لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک اچ پی elitebook 8470w i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک HP

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
HP
مدل
Elitebook 8470w
پردازنده
intel
مدل پردازنده
نسل سوم Core i5 3360M
فرکانس پردازنده
2.8 GHz
حافظه کش
3MB
حافظه رم
4GB
هارد
500GB
صفحه نمایش
14.1 اینچ HD+
پردازنده گرافیکی
AMD FirePro M2000 1GB
سایر امکانات
درایو نوری - وبکم اچ دی- حسگر اثر انگشت - شبکه بی سیم Wi-Fi - بلوتوث نسخه 4.0 - پورت شبکه Ethernet - پورت VGA - پورت نمایش - دو عدد usb2.0 - دو عدد usb3.0
نقد و بررسی


لپ تاپ HP ELITEBOOK 8470W  :

 

 مقاومت در برابر ضربه - سقوط - مایعات - سرما و گرمای شدید میباشد و بدنه تمام آلمینیومی و سخت افزار قدرتمند  اداری و تجاری تبدیل کرده است . توانسته است فضائل ایستگاه کاری معمولی را به یک پوشش ۱۴ اینچی نسبتا جمع و جور متصل کند

مشخصات ظاهری HP 8470W  :

 

لپ تاپ استوک مدل الایت بوک 8470W  دارای بدنه ای فلزی از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم  و بسیار مقاوم در برابر شوک ؛ ضربه و حرارت است که با لایه ای نازک از جنس پلاستیک پوشیده شده است ؛ شاسی لولای این لپ تاپ استوک HP هم فلزی و بسیار با دوام است . این بدنه فلزی نمای بسیار جالبی را به لپ تاپ بخشیده است.

کیبورد جزیره ای و روان لپ تاپ الایت بوک 8470W  از جنس فایبرگلاس بسیار با کیفیت ساخته شده است و تاچ پد آن هم دارای اندازه مناسب واز نظر روان بودن متوسط می باشد.

صفحه نمایش این لپ تاپ استوک اچ پی 14.1 اینچ و از نوع led مات است و ضد بازتابش شدید نور که باعث راحتی چشم کاربر می شود و می توانید ساعت های طولانی با این لپ تاپ کار کنید بدون آن که چشم شما خسته شود و رزلوشن تصویر آن 1366*768 است که در کل برای لپ تاپی در این رنج قابل قبول بوده و مطلوب است.

hp elitebook 8470w

مشخصات فنی HP 8470W  :

 

همانطور که می دانید سری W اچ پی از نوع ایستگاه کاری ( WORKSTATION ) هستند و در این مدل هم چنین است و اچ پی توانسته قابلیت های یک ایستگاه کاری را در یک لپ تاپ 14 اینچی و وزن 2.45  کیلوگرم  با هم یک جا جمع کند.

پردازنده لپ تاپ استوک 8470W ساخت کمپانی اینتل ونسل سوم از نوع core i5 3360m  است با فرکانس 2.8GHz می باشد که از 3mb حافظه کش بهره می برد و به راحتی از پس کارهای طراحی و مهندسی بر می آید .

همچنین از نکات قوت لپ تاپ می توان به استفاده آن از پردازنده گرافیکی قدرتمند amd firepro m2000  است که شما را از تهیه یک کارت گرافیک بی نیاز می کند.

 

hp 8470w workstration

اتصالات و امکاناتHP 8470W  :

 

لپ تاپ های ورک استیشن از نظر تعداد پورت ها معمولا خوب عمل می کنند و در الایت بوک 8470W هم تعداد و تنوع پورتها خوب و قابل قبول است ؛ پورت هایی نظیر : 2 عدد ورودی  USB3 - پورت شبکه LAN – یک عدد ورودی  USB2 – یک  FireWire 400 – پورت  VGA که رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ را پوشش می دهد – شبکه وایفای

وامکاناتی مانند بلوتوث نسخه 4.2 و وبکم با کیفیت 720p و قابلیت نصب سیم کارت نسل سه و چهار و در بخش امنیت لپ تاپ هم دارای حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره است.

 

hp 84701w core i5

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi