لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad T450 i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل
ThinkPad T450
مشخصات بدنه
ابعاد
337.82 * 233.68 * 20.32 میلی متر
وزن
1.8 کیلوگرم
مشخصات صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
14 اینچ
رزلوشن
+1600x900 HD
صفحه نمایش مات
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
مشخصات پردازنده
پردازنده
Intel Core i5 5300U
فرکانس پردازنده
2.3 ~ 2.9 GHz
حافظه کش
3MB
RAM
حافظه رم
4 گيگابايت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت
نوع رم
DDR3
پردازنده گرافیکی
پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics 5500
حافظه داخلی
حافظه هارد
500 گیگابایت قابل ارتقاء به تمام هارد های معمولی و اس اس دی
امکانات
وبکم
دارد
بلوتوث
دارد
Wi-Fi
دارد
درایو نوری
ندارد
پورتHDMI
ندارد
پورتVGA
ندارد
پورتLAN
دارد
پورت Type -C
ندارد
پورتUSB 3.0
دارد
پورتUSB 2.0
دار د
کارت خوان
دار د
باتری
9 سلولی
حسگر اثرانگشت
ندارد
صفحه کلید با نور پس زمینه
دارد
کاربری
کاربری عمومی و مالتی مدیا
نقد و بررسی


مشخصات بدنه و ابعاد :

لپ تاپ استوکLenovo ThinkPad T450   ساخته شده از جنس الیاف کربن ، فلزات سبک ، و در برخی از بخش ها نیز از پلاستیک استفاده شده است که علاوه بر سبک بودن لپ تاپ نسبت  به سایر لپ تاپ های هم رده ی خود باعث افرایش مقاومت لپ تاپ در برابر ضربه و سرما و گرما شده است .

طراحی بدنه ی ThinkPad T450    به گونه است که علاوه بر زیبایی و خوش ساختی آن دارای کمترین فضای خالی میان صفحه کلید است تا از ورود گرد و خاک جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود .

مشخصات صفحه کلید و تاچ پد :

صفحه کلید لپ تاپ های سری ThinkPad به گونه ای طراحی شده است که بهترین صفحه کلید ساخته شده برای وینوز 8 شناخته می شود . صفحه کلید لپ تاپ استوکLenovo ThinkPad T450   با داشتن دکمه های نرم و طراحی خاص امکان استفاده ی طولانی مدت بدون خستگی را میدهد . صفحه کلید لپ تاپ شامل روکشی خاص است که از برچسب های کلید محافظت کرده و مانع از پاک شدن آن ها می شود.

	https://istgahfani.com/upload/15952329051.jpg

تاچ پد بزرگ لپ تاپ ThinkPad T450    که کار با آن راحت کرده است و با طراحی جالب دکمه های تاچ پد کارایی آن را افزایش داده به گونه ای که نیاز به ماوس جداگانه ندارید .

صفحه نمایش :

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T450  دارای صفحه نمایش مات با رزلوشن 900*1600 HD+  است که جلوه ای خاص را به نمایش می گذارد و به چشمان آسیب کمتر می رساند .

	https://istgahfani.com/upload/15952329281.jpg

مشخصات سخت افزاری :

لپ تاپ استوکLenovo ThinkPad T450    از پردازنده قدرتمند Intel Core i5 5300U استفاده می کند و با داشتن حافظه رم قابل ارتقا 4 گیگابایتی سرعت بالایی در اجرا و پردازش داده ها دارد . همینطور با داشتن پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 5500 توانایی نصب و اجرای برنامه هخای سنگین و بازی های روز دنیا را دارد .

حافظه هارد 500 گیگابایتی به کاربر فضای کافی را برای طراحی پارتیشن بندی می دهد  و باتری 9 سلولی این اجازه را به کاربر می دهد که برای مدت طولانی از لپ تاپ بدون برق مستقیم استفاده کند که این امر باعث شده که لپ تاپ ThinkPad T450 بسیار مناسب برای سفر و مسافت های طولانی باشد .

معرفی پورت ها:

لپ تاپ استوکLenovo ThinkPad T450    با داشتن انواع پورت ها این امکان را به کاربر میدهد تا لپ تاپ را به انواع مختلف دستگاه های نمایشی متصل کند . همینطور با داشتن انواع مختلف پورت های انتقال داده از جمله پورت USB 3.0  امکان انتقال سریع داده ها را دارد .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi