لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad W541 i7

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل
ThinkPad W541
ابعاد
27.9 × 248 × 376 ميلي‌متر
اندازه صفخه نمایش
15.6 inch
رزلوشن
1920X1080 Full HD
وزن
2.7 کيلوگرم
پردازنده
Intel Core i7-4710MQ
فرکانس پردازنده
3.8GHz
حافظه کش
6MB
حافظه رم
8GB
نوع رم
ِِِِDDR3
پردازنده گرافیکی
NVIDIA Quadro K1100M 2GB
حافظه داخلی
500 GB
حسگر اثر انگشت
دارد
صفحه نمایش مات
دارد
درایو نوری
دارد
پورتVGA
دارد
پورتLAN
دارد
پورت USB 2.0
دارد
پورت USB 3.0
دارد
نقد و بررسی


رده ورک استیشن گسترده ترین رده در لپ تاپ ها و لپ تاپ استوک است که خود به چند دسته تقسیم می شود. یکی از دسته های پرطرفدار لپ تاپ های ورک استیشن ، لپ تاپ های ورک استیشن اداری است که امروز به یکی از لپ تاپ های حرفه ای ورک استیشن اداری از خانواده لنوو می پردازیم.

خرید لپ تاپ استوک Lenovo w541

لپ تاپLenovo W541  از سری ورک استیشن های اداری می باشد که علاوه بر کاربری اداری یک ورک استیشن قدرتمند نیز هست. لپ تاپ استوک Thinkpad W541  دارای پردازنده و کارت گرافیک قوی تری نسبت به سری های اداری شرکت Lenovo است. از  تغییرات بکار رفته در این مدل می توان به افزایش پورت های بیشتر و آپدیت شده و همچنین کیفیت Full HD و صفحه نمایش بزرگتر لپ تاپ استوک  Lenovo w541 اشاره کرد.

بدنه و وزن لپ تاپ Lenovo ThinkPad W541

بدنه لپ تاپ Lenovo w541 دقیقاً مشابه لپ تاپ w540 است و همچنین شباهت ظاهری به مدل اداری T560 نیز دارد. البته در قسمت استراحتگاه مچ در مدل w541 نقاط ضعفی دیده می شود که بدنه با فشار زیاد به داخل می رود و انعطاف دارد و این باعث می شود انتظارمان از لپ تاپ را دریافت نکنیم.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541  با بدنه ساخته شده از کربن و همینطور استفاده از فلز در بخش هایی از لپ تاپ باعث کاهش وزن و در عین حال افزایش مقاومت در برابر ضربه می گردد . لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541 با ابعاد 27.9 × 248 × 376 ميلي‌متر ، این لپ تاپ را بسیار خوش فرم ساخته و با طراحی جالب و منحصر به فرد سری ThinkPad  زیبایی خاصی به محصول بخشیده است .

وزن لپ تاپ Lenovo w541 حدود 2 کیلو و 600 گرم است. اگر مقایسه ای با لپ تاپ ورک استیشن HP ZBook 15 G2 که دارای 3 کیلوگرم وزن هست داشته باشیم، متوجه تفاوت ورک استیشن های معمولی و اداری می شویم که برای راحتی حمل و نقل سبک تر طراحی شده اند. در لپ تاپ های 15 اینچی مهندسی و workstation این وزن خیلی عالی است. همچنین لپ تاپTecra W50  از برند توشیبا دارای وزن 2 کیلو و 710 گرم است که  وزن لنوو  مدل w541 در مقایسه با این لپ تاپ نیز سنگین تر است.

lenovo w541

کیبورد و تاچ پد  Lenovo ThinkPad W541

برای مدل های جدیدتر در لپ تاپ های لنوو طراحی کیبوردها به صورت فول سایز و غیرقابل نفوذ در برابر مایعات صورت گرفته است که از مزیت های لپ تاپ های لنوو به حساب می آید که لپ تاپ استوک Lenovo w541 نیز از این کیبورد ها برخوردار است. همچنین در کنار همه قابلیت ها و استاندارد قابل قبول در لپ تاپ Lenovo w541 ماژول حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که در دسته ویژگی های امنیتی لپ تاپ لنوو قرار می گیرد.

لپ تاپ lenovo w541

تاچ پد این سری از لپ تاپ بسیار منحصر یه فرد است طوری که در زمان استفاده احساس راحتی میکنید و با داشتن کلید در بالای تاچ پد کاربرد آن را دوچندان میکند . در کنار تاچ پد حسگر اثر انگشت قرار دارد که باعث افزایش امنیت لپ تاپ می گردد .

lenovo w541

نمایشگر لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541

صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزلوشن 1920X1080 Full HD  به همراه صفحه نمایش مات لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541 ، جلوه ای خاص به کیفیت این محصول بخشیده است . صفحه نمایش با کیفیت این محصول طوری طراحی شده است که علاوه بر داشتن کیفیت بسیار خوب رد نمایش تصاویر به چشم نیز کمتر آسیب میرساند که برای استفاده ی طولانی مدت بسیار کاآمد و مناسب است .

 

قدرت پردازش لپ تاپ Lenovo ThinkPad W541

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541  با پردازنده ی قدرتمند i7  از نوع 4710MQ و پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro K1100M 2GB بسیار قدرتمند و توانا در اجرای برنامه های سنگین و بازی های ویدئویی است . علاوه بر این ، لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541 از رم 8 گیگابایتی و حافظه 500 گیگابایتی بهره می برد که رم آن قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت و ارتقاع حافظه ختی از نوع SSD  است .

در مجموع این لپ تاپ مناسب برای انواع کار های گرافیکی سنگینی است که اکثر لپ تاپ ها توانایی اجرای آن را ندارند .

 

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541

 

مدیریت شارژ و باتری لپ تاپ Lenovo w541

ساختار سخت افزار قوی تعبیه شده در لپ تاپ لنوو w541 و باتری 6 سلولی آن با یکدیگر تعادل دارند و مصرف زیاد اجزای داخلی توسط باطری پشتیبانی می شود. نکته حائز اهمیت اینست که برای استفاده از ظرفیت کامل لپ تاپ استوک Lenovo w541 خاطرتان جمع باشد. همین طور می توانید برای عمر بیشتر شارژ باتری لپ تاپ استوک Lenovo w541 از کارت گرافیک Nvidia به گرافیک Intel سوئیچ کنید. در نتیجه برای پخش ویدئو و کاربا برنامه های گرافیکی سبک بسیار راحت خواهید بود.

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad w541

پورت ها و اتصالات بیسیم لپ تاپ Lenovo ThinkPad W541

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad W541   به لحاظ انواع پورت ها جز کامل ترین لپ تاپ ها است به طوری که این لپ تاپ دارای 2 عدد پورت USB 2.0 و  USB 3.0  است و همینطور از انواع پورت های HDMI , LAN , VGA  بهرمند است .

همچنین با  داشتن درایو نوری قدرتمند این لپ تاپ دارای سرعت بالایی در تبادل اطلاعات است .

 

استاندارد ISV در لپ تاپ Lenovo ThinkPad w541

استاندارد ISV یا همان گواهی فروشندگان نرم افزار مستقل یکی از قابلیت های لپ تاپ استوک لنوو مدل w541 است که برای اجرای نرم افزارهای Catia و TCVIS سخت افزار مورد نیاز را تایید می کند. در نتیجه شما می توانید  با توجه به استاندارد ISV از عملکرد سیستم مطمئن باشید. خصوصاً استاندارد ذکر شده برای فعالان حوزه دیجیتال، افراد فعال در طراحی صنایع ،عکاسان و مدل سازان کامپیوتر برای اجرای صدها نرم افزار مدنظرشان حائز اهمیت است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi