خرید لپ تاپ استوک از ایستگاه فنی (با ضمانت و خدمات پس از فروش)

خرید لپ تاپ استوک از ایستگاه فنی (با ضمانت و خدمات پس از فروش)

1399/08/20

خرید لپ تاپ استوک از ایستگاه فنی (با ضمانت و خدمات پس از فروش)

خرید لپ تاپ استوک همواره از دغدغه های خریداران لپ تاپ است. پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر با ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر و مهلت تست دستگاه همواره از کارهای مهم پیش از خرید است. با توجه به وضع اقتصادی کنونی به دلیل شرایط تحریم در کشورمان برای خرید با مشکلاتی مواجه هستیم از این رو لپ تاپ استوک این روزها طرفداران بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از افراد ممکن است لپ تاپ استوک را با عنوان لپ تاپ دست دوم بشناسند اما این دو با هم تفاوت دارند. لپ تاپ دست دوم یعنی لپ تاپ هایی که مدتی کار کرده اند و در هر خانه ای پیدا می شوند. اگر کسی قصد خرید لپ تاپ دست دوم را داشته باشد باید مدت زیادی صرف پیدا کردن یک لپ تاپ تمیز و سالم کند که کار چندان راحتی نیست و ممکن است مبلغی بیش از ارزش واقعی لپ تاپ بپردازید. همانطور که می دانید تعداد زیادی از فروشگاه های کالاهای دیجیتال در سراسر دنیا امکان عودت کالا از طرف مشتریان را به آن ها می دهند و بعد از مدت زمانی که تعیین کرده اند می توانند کالای را بازگردانده و تمام مبلغ پرداختی خود را دریافت کنند. بنابراین تعداد زیادی لپ تاپ که دیگر آکبند محسوب نمی شوند وجود خواهد داشت که فروشندگان برای جبران خسارت ابتدا اقدام به رفع خرابی و مشکل و سپس فروش دوباره آن ها با عنوان لپ تاپ استوک می کنند. حال می دانید که لپ تاپ استوک لزوما یک لپ تاپ دست دوم یا کار کرده نیست. البته لپ تاپ استوک نیز به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شوند. دسته ای از آن ها فرق چندانی با لپ تاپ آکبند نداشته و دسته ای نیز خط و خش هایی روی بدنه خود دارند. فرق اساسی بین لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم سلامت قطعات داخلی است. لپ تاپ های دست دوم از نظر فنی و قطعات داخلی ممکن از دچار استهلاک شده باشند که این مورد در لپ تاپ استوک به ندرت اتفاق می افتد.

درباره این موضوع بخش وبلاگ به صورت مفصل پرداخته ایم اما امروز می خواهیم به ضمانت و خدمات پس از فروش و ضرورت آن و همچنین شرایط گارانتی در استگاه فنی بپردازیم. سوالاتی که همواره در زهن خریداران وجود دارد این است که آیا لپ تاپ استوک نیز مشمول ضمانت و خدمات پس از فروش می شود؟ آیا وجود ضمانت و خدمات فروش برای لپ تاپ های استوک ضرورت دارد؟ شرایط گارانتی در ایستگاه فنی به چه شیوه است؟ از چه راه هایی می توانیم لپ تاپ استوک مد نظرمان را از ایستگاه فنی تهیه کنیم؟ در این مطلب به پاسخ این سوالات می پردازیم.

آیا لپ تاپ استوک مشمول ضمانت و خدمات پس از فروش هستند؟

شاید همه فروشگاه های کالاهای دیجیتال این امتیاز را برای مشتری در نظر نگیرند اما مرکز فروش ایستگاه فنی به دلیل اطمینانی که از تمام کالاهای خود به خصوص لپ تاپ استوک دارد امتیاز تضمین کالا و همچنین خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود در نظر می گیرد. مشتریان می توانند بعد از خریدارای لپ تاپ استوک مد نظرشان بعد از تست کامل دستگاه اقدام به خرید کنند و بعد از استفاده در منزل و در طی مدتی که به عنوان مهلت ضمانت در نظر گرفته شده است اگر دستگاه دچار خرابی یا مشکلی شد که مشمول موارد ضمانت بود می تواند لپ تاپ استوک را برگردانند و کالای سالم دریافت کنند.

همانطور که می دانید لپ تاپ های استوک به دلیل مرجوع بودنشان فاقد بسته بندی اولیه مستحکم خود هستند و به همان شکل در انبارها نگهداری می شوند. بنابراین ممکن است دارای خط و خش هایی رو بدنه خود باشند یا دچار مشکلات دیگری شوند. از این رو لپ تاپ استوک توسط فروشگاه در گریدهای مختلف دسته بندی می شوند. لپ تاپ هایی که آسیب های کمتری به آن ها وارد شده در گریدهای بالاتر و آسیب های سخت افزاری بیشتر در گرید های پایین تری قرار می گیرند.

تفاوت مرکز فروش ایستگاه های فنی بافروشگاه های دیگر این است که هر لپ تاپ استوک با هر گریدی را که خریداری کنید از خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر آن بهره مند خواهید شد.

اهمیت ضمانت و خدمات پس از فروش لپ تاپ استوک

همانطور که می دانید بسیاری از افراد ا وجود اطلاع رسانی های فراوان هنوز هم لپ تاپ استوک را لپ تاپ دست دوم تلقی می کنند و دلیل این ذهنیت بد بین افراد وجود سودجویان در این زمینه است. بسیاری از مراکز فروش لپ تاپ استوک مانند استگاه فنی دفتر کار ندارند و ضمانت یا خدمات پس از فروشی نیز به مشتری ارائه نمی کنند. مشتری بعد از خرید دستگاه و بعد از مدتی با خرابی و از کار افتادن لپ تاپ مواجه می شود. بعضی از فروشندگان سودجو با شوک آوردن به باتری لپ تاپ استوک موجب به کار افتادن آن می شوند و می تواند مدت کوتاهی روشن بماند. این مراکز معمولا مهلت تست کوتاهی برای مشتری در نظر می گیرند و در آن زمان کوتاه می تواند روشن بماند. ایستگاه فنی یکی از مراکز فروش معتبر است که به دلیل اینکه از سلامت دستگاه های خود اطمینان دارد هم هفت روز مهلت تست را به مشتریان خود می دهد و هم امکان تعویض را در اختیار آن ها قرار می دهد. فروشگاه های کمی این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهند. با خریدی مطمئن از این مجموعه می توانید از مشاوره رایگان متخصصان در این مجموعه نیز استفاده کنید.

 

ضمانت و خدمات پس از فروش ایستگاه فنی

مرکز فروش ایستگاه فنی به دلیل داشتن لپ تاپ های سالم و تست شده از ضمانت آن ها و مهلت تست طولانی ابایی ندارد و با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان رضایت آن ها را به طور کامل جلب می کند. قبل از خرید متخصصان به طور کامل به مشتری مشاوره رایگان می دهند و با توجه به نیاز مشتری و استفاده ای که از آن دارد لپ تاپ استوک مورد نظر را معرفی می کنند. بعد از انتخاب و خرید مشتری مهلت تست هفت روزه به مشتری داده می شود تا به طور کامل از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کند. و در این فرصت اگر رضایت مشتری حاصل نشود می تواند به مرکز فروش مراجعه کرده و جهت تعویض لپ تاپ استوک خود اقدام کند.

بعد از گذراندن این مراحل و در صورتی که مشتری لپ تاپ استوک خود را خریداری کند ایستگاه فنی تا 60 روز کالاهای خود را گارانتی می کند. البته قابل ذکر است که در صورت تمایل مشتریان می توانند با پرداخت هزینه ای که معادل ده درصد از قیمت لپ تاپ استوک است گارانتی یک ساله را دریافت کنند.

راه های خرید از ایستگاه فنی

  مرکز فروش معتبر ایستگاه فنی با ارائه کالاهای دیجیتال سالم و تست شده اطمینان مشتری را حاصل می کند. در مرکز فروش ایستگاه فنی با ارائه ضمانت معتبر و مهلت تست طولانی مشتری می تواندبا اطمینان خرید کند. راه های خرید حضوری و دریافت مشاوره رایگان و همچنین خرید اینترنتی برای مشتریان فراهم است. البته در صورت خرید اینترنتی نیز از مهلت تست و ضمانت کالا و امکان عودت و تعویض کالا و همچنین خدمات پس از فروش و پشتبانی 24 ساعته می توانید بهره مند باشید.



نظرات


ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.