لپ تاپ استوک

Lenovo ThinkPad T430S i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ابعاد
341 x 232 x 29.9 میلی متر
اندازه صفحه
14 اینچ
رزلوشن
1366x768
وزن
2.16 کیلوگرم
پردازنده
Intel Core i5 3320M
فرکانس پردازنده
2.6 GHz Max Turbo Speed 3.3 GHz
حافظه رم
4GB
نوع رم
DDR3
پردازنده گرافیکی
Intel HD 4000
حافظه داخلی
320 گیگابایت
درایو نوری
دارد
پورتUSB 2.0
دارد
پورتUSB 3.0
دارد
پورتVGA
دارد
پورتHDMI
دارد
پورتLAN
دارد
نقد و بررسی


مشخصات بدنه و ابعاد :

لپ تاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T430S لپ تاپی مقاوم و با دوام است که در واقع طراحی و جنس بدنه طوری در نظر گرفته شده که لپ تاپ ThinkPad T430S را مناسب برای کاربران تجاری باشد. لولاهایی که بدنه را به صفحه نمایش متصل می کنند طوی طراحی شده اند که به لپ تاپ قابلیت باز شدن تا 180 درجه را میدهد .

نکته ی قابل توجهی که در رابطه با لپ تاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T430S می توان گفت وجود یک قفل در لبه ی جلویی برای باز یا بسته کردن درب لپ تاپ طراحی شده است .

 

مشحصات صفحه کلید و تاچ پد :

لپ تاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T430S از صفحه کلید و تاچ پد مخصوص ThinkPad بهره می برد که با داشتن دکمه هایی نرم امکان استفاده ی طولانی مدت بدون خستگی را فراهم میکند.  همچنین در بالای صفحه کلید دارای دکمه‌های اختصاصی کم و زیاد کردن حجم صدا، کنترل میکروفون دارد که به سرعت کار لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad T430S سرعت بالایی می بخشد .

https://istgahfani.com/upload/15935878711.jpg

صفحه نمایش :

نمایشگر   T430S ، ۱۴ اینچی است و تصاویر را با کیفیت HF یا ۷۶۸*۱۳۶۶ پیکسل نمایش می‌دهد. با اینکه این مدل از نمایشگر ها  کیفیت کمتری نسبت به مدل های HD  خود دارند اما برای کار های روزانه بسیار مناسب و قابل قبول است .

 

مشخصات سخت افزاری :

پردازنده ی لپ تاپ T430S  از مدل و از سومین نسل از پردازنده های شرکت اینل است و با چهار هسته ی پردازشی و  رم جهار مگابایتی از نوع  DDR3 سرعت بسیار بالایی دارد و با پردازنده ی بسیار قدرتمند Intel HD Graphics 4000  ، در اجرای انواع نرم افزار ها توانا است .

همچنین این لپ تاپ از باتری  6 سلولی بهره میبرد که برای مدت طولانی به کار خود ادامه میدهد که این لپ تاپ را مناسب برای سفر و مسافت های طوالانی تبدیل کرده است .

معرفی پورت ها:

	https://istgahfani.com/upload/15935879951.jpg

لپ تاپ استوک لنوو مدل ThinkPad T430S با داشتن انواع پورت ها شامل USB  و  VGA  ، LAN  ، HDMI و غیره و همچینین با داشتن درایو نوری باعث تبادل و انتقال اطلاعات با سرعت بالا بین انواع دستگاه ها می شود .

در مجموع لپ تاپ لنوو مدل ThinkPad T430S با کاربری عمومی ، مناسب برای هر شخص با هر سلیقه ای است .

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi