لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک دل Precision M4800

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
Dell
مدل
presicion M4800
ابعاد
376 * 256 * 40 mm
وزن
1.3 kg
کشور سازنده
چین
باطری
9 Cell
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
CORE i7
مدل پردازنده
4810QM
فرکانس پردازنده
2.70 GHz
سرعت پردازنده
2.8 GHz
نسل پردازنده
چهارم
حافظه کش
6 MB
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
8 GB
نوع حافظه رم
DDR3
حداکثر میزان قابل نصب
16 GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA)
ظرفیت حافظه گرافیک
2 GB
نوع حافظه گرافیکی
AMD FirePro M5100 Graphics
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
صفحه نمایش لمسی
خیر
فرمت گرافیکی تصویر
Full HD Display
رزولوشن
1920*1080
تکنولوژی صفحه نمایش
UWVA
ویژگی صفحه نمایش
LED backlight
صفحه نمایش مات
بله
دوربین(Camera)
فرمت دوربین
HD
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
HDMI
4× USB2.0
پورت VGA
دارد
کارت خوان
دارد
وای فای
دارد
وبکم
دارد
e-sata
دارد
USB2
دارد
USB3
ندارد
بلوتوث
دارد
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک 

لپ تاپ استوک Dell Precision M4800 از سری صنعتی لپ تاپ های دل بوده که واقعا دارای پردازنده قوی و گرافیک خیره کننده ای میباشد و میتوان گفت دارای بالاترین کانفیگ در بین دیگر لپ تاپ ها است. Dell Precision M4800 برای متخصصانی طراحی شده است که نیاز به قابلیت اطمینان و عملکرد بالا دارند. چه در حال طراحی محتوای دیجیتالی ، کار با مدل های CAD ، تجزیه و تحلیل فرایندهای تولید و یا اجرای سایر برنامه های با کارایی بالا باشید ، M4800 ارائه می دهد چهار هسته ای نسل چهارم Haswell Intel Core i7 پردازنده و کارت گرافیک AMD FirePro M5100.

لپ تاپ استوک Dell Precision M4800 2

این لپ تاپ برای انجام کلیه امور رندرینگ ، گیم یا هر چیزی که شما بهش فکر کنید رو میتونید باهاش انجام بدین.

جنس فلز تراش خورده بدنه این لپ تاپ که در خنک ماندن این لپ تاپ استوک در زیر ساعت ها رندر طولانی موثر است. گوشه های مربعی شکل این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده که Dell Presicion M4800 را از طراحی قابل قبولی برخوردار کرده است.

پردازنده 

M4800 دارای نسل چهارم پردازنده Haswell Intel Core i7-4800MQ است. چهار هسته آن دارای حاشیه 2.7 گیگاهرتز هستند. این پردازنده همچنین می تواند به لطف فناوری Intel Turbo Boost 2.0 تا 3.7 گیگاهرتز اورکلاک شود. با حافظه کش 6 مگابایتی L3 ویژه ، 8 گیگابایت RAM 1600 مگاهرتز DDR3L و فناوری Intel Hyper-Threading ، می توانید بسیاری از وظایف را به طور روان و کارآمد انجام دهید.

Dell Precision M4800

 

کارت گرافیک 

 

M4800 با گرافیک قابل تغییر ، دارای کارت گرافیک Intel HD Graphics 4600 و کارت گرافیک ویژه AMD FirePro M5100 با 2 گیگابایت حافظه GDDR5 مجزا است. این امکان تعویض هوشمند بین گرافیک های یکپارچه و اختصاصی را برای بهبود عمر باتری و ارائه عملکرد گرافیکی بالا در زمان نیاز فراهم می کند. AMD FirePro M5100 همچنین به شما امکان می دهد از چندین مانیتور به طور همزمان استفاده کنید.

Dell Precision M4800

 

صفحه نمایش 

 

M4800 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی LED با نور پس زمینه با وضوح طبیعی QHD + 3200 x 1800 است که 5 برابر بیشتر از رزولوشن HD استاندارد است. همچنان از نسبت تصویر 16: 9 پشتیبانی می کند ، بنابراین محتوای مقیاس HD 720p و 1080p مناسب با حداقل صندوق پستی است. همچنین می توانید از طریق HDMI ، VGA یا DisplayPort ویدئو را به مانیتور خارجی یا HDTV منتقل کنید. این لپ تاپ استوک دارای صفحه نمایش روکش مات است که با نور پس زمینه قوی ای که دارد مناسب کار در فضای باز و یا مکان هایی است که نور زیادی در آنجا وجود دارد است که این یکی از فاکتور های مهم در خرید لپ تاپ استوک حرفه ای میباشد و زاویه دید این لپ تاپ به اندازه کافی بوده و حداقل در بین لپ تاپ های موجود در بازار از امتیاز بالایی برخوردار است.

Dell Precision M4800

 

جنس فلز تراش خورده بدنه این لپ تاپ که در خنک ماندن این لپ تاپ استوک در زیر ساعت ها رندر طولانی موثر است. گوشه های مربعی شکل این لب تاپ به گونه ای طراحی شده که Dell Presicion M4800 را از طراحی قابل قبولی برخوردار کرده است.

در میان کیبورد این لپتاپ استوک نیز یک ترک پوینت به کار رفته که کار شما را آسان میکند و خاصیت این ترک پوینت این است که وقتی شما میخواهید از تاچ پد استفاده کنید ولی دستتان کثیف یا چرب است و نمیخواهید که تاچ پد کثیف شود از آن به جای ماوس استفاده میکنید.

لپ تاپ استوک Dell Precision M4800

 

 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi