لپ تاپ استوک

HP ProBook 430 G3 i5

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
HP
مدل
HP 430 G3
پردازنده
CORE i5
سری پردازنده
6300U
فرکانس پردازنده
2.4GHz
حافظه کش
3MB
حافظه رم
8GB
حافظه داخلی
500GB
پردازنده گرافیکی
INTEL HD 520
اندازه صفحه نمایش
13.3" HD
رزولیشن صفحه نمایش
1366X761
HDMI
دارد
قفل کنسینگتون
دارد
USB 3.0
دارد 2 عدد
USB2
دارد
پورت VGA
دارد
پورت شبکه Ethernet
دارد
حسگر اثر انگشت
دارد
وبکم
دارد
کارت خوان
دارد
Headphone/microphone
دارد
SD Card Reader
دارد
نقد و بررسی


چکیده ای از لپ تاپ استوک HP ProBook 430 G3

لپ تاپ استوک HP 430 G3

در نگاه اول , این لپتاب مانند نسل قبل خود به نظر میرسد(HP probook 430 g2) اما در بازرسی دقیقتر چندین تفاوت را پیدا خواهید کرد. که به شرح زیر است : 

  • تعداد رابط ها یکسان مانده است, اماطراحی انها تغیر کرده است.
  • مشبک بلندگو کمی نازک تر شده.
  • دکمه های wifi  کوچکتر شده اند.
  • یک کیبورد جدید اضافه شده که اندکی مقعر با سطحی صاف و دکمه هایی صاف اضافه شده, که استفاده از کیوورد را لذت بخش تر کرده.

طراحی ظاهری HP ProBook 430 G3 

طراحی شیک و کاربرپسند در لپ­تاپ hp ProBook 430 G3   به کار رفته که زیبایی آن را چشم گیر کرده است.جنس دستگاه از پلاستیک و آلومینیوم است. به گونه ای است که اثرانگشت بر روی آن به جا می ماند. و زاویه باز شدن آن حداکثر 130 درجه است و دارای دو دریچه نگهداری برای دسترسی به حافظه و درایوهای ذخیره است. بدنه  لپتاپ hp proBook 430 G3 یک پوشش پلاستیکی در پشت صفحه نمایش دارد. کیبورد آن نیز ازجنس فلز است که این مواد به سختی چربی را به خودشان جذب می کنند که مقاومت این لپ تاپ استوک را نیز زیاد کرده است و می توانید بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده کنید.

بدنه لپ تاپ استوک HP 430 G3

 اتصالات HP ProBook 430 G3

درلپ­تاپ hp Pro Book 430 G3 دو پورت USB 3.0 در سمت راست  و یک پورت  USB2.0 و خروجی VGA و HTMI در سمت چپ قرار داده شده است. این سه پورت به اندازه­ای بهم نزدیک هستند که اتصال استفاده همزمان از هر سه آن­ها ممکن باعث ایجاد مشکل در اتصال شود. عملکرد پورت USB هیچ محدودیتی ندارد. پریز برق، اسپیکرهای صوتی و پورت USB2.0 (برای اجرای درایوهای نوری خارجی) در سمت راست هستند. همچنین در سمت چپ برای نمایشگرهای خارجی پورت VGA ، تعبیه شده است. جلوی اسلات نیز کارت های حافظه SD و MS Pro ذخیره می شوند.

 پورت لپتاپ استوک HP 430 G3

 نمایشگر HP ProBook 430 G3 

لپ تاپ استوک اچ پی  proBook 430 G3از نمایشگر LED مات ال جی در این سیستم استفاده کرده که رزولیشن آن 766X 1366است. و دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی است. به محدود بودن دسترسی، زیرنویس ها قابل خواندن بوده و نیازی به زوم کردن ندارند. روشنایی hp probook 430 G3  در سطح پایین164 سی دی متر مربع و در سمت بالا 228 سی سی /متر مربع و در وسط هم 72 درصد روشنایی دارد.

لپتاپ استوک HP 430 G3

 مشخصات فنی HP ProBook 430 G3 

لپ­تاپ hp ProBook 430 G3 از نسل سوم پردازنده ها هستند CORE i7  و COR i5 که در اینجا به بررسی نوع دوم از این پردازنده ها می پردازیم. که پردازنده لپ­تاپ hp ProBook 430 G3 از سری U 6300  است که فرکانس پردازنده آن GH 2.4  است.

این لپ تاپ استوک دارای رم ۸ گیگابایت از نوع DDR4 می باشد که قابل ارتقاء تا ۳۲ گیگابایت می باشد.

گرافیک این لپ تاپ از مدل های آنبرد اینتل HD 520 می باشد که تا ۴ گیگابایت ظرفیت گرافیکی دارد.

از دیگر ویژگی های مثبت این لپ تاپ استوک بهره مندی از هارد های اس اس دی از مدل NVMe و تا ظرفیت ۱ ترابایت است. سرعت این نوع هارد ها عملکرد سیستم را تا ۷ برابر افزایش می دهند.

لپ تاپ استوک HP 430 G3

ویژگی های منحصربفرد HP ProBook 430 G3

یکی از مزایای  hp ProBook 430 G3 این است که از جذب گردوغبار و چربی جلوگیری می­کند. و مزیت دیگر آن این است که به خاطر وزن 1.5 گیلوگرمی آن سبک و قابل حمل است و دارای ابعاد 1- 25.5 ~ 21 × 233 × 326 میلی‌متر می­باشد.. نکته دیگر این است که مهم­ترین تغییر در نسل سوم لپ­تاپ استوک hp ProBook 430 G3 نوع پردازنده  نسل سوم تولید شده اند که cori5 و cori7 بین 400-300 هزار تومن اختلاف قیمت دارند. و قرار گرفتن دو پورت VGA و HTMI این قابلیت را که همزمان دو صفحه نمایش را به آن متصل کرد نیز به مزایای آن می افزاید. و قابلیت اتصال به تلویزیون را هم دارند. . نرم افزار از پیش نصب شده  HP Client Security نیز به شما امکان رمزگذاری بر روی فایل ها را می دهد و به شما این امکان را می­دهد که از فایل­های حساس خودتان محافظت کنید.

 

ارزش خرید HP Pro Book 430 G3

hp ProBook 430 G3 با طراحی مناسب و جنس مستحکم و قیمت به صرفه آن بسیار مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای برای انواع نیازهای کاربران باشند. و دارای لبه های باریک و جذاب است. و در برابر حرارت و گردو غبار مقاوم است. در بالای صفحه نمایش آن­ها یک وب کم وجود دارد که بسیار کارایی دارد و تجربه لذت بخشی را برای کاربر فراهم کرده است. از دیگر امکانات لپ­تاپ  hp proBook 430 G3میتوان به دوربین وبکم, بلوتوث و باتری 4 سلولی را نام برد. و چون رم و هارد آن قابل ارتقاع است نگران تکمیل ظرفیت آن نیز نخواهیم بود چون به راحتی قابل هست.

ایستگاه فنی

 برای اطلاع از قیمت لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T460 به ابتدای همین صفحه مراجعه فرمایید. فروشگاه ایستگاه فنی نیز  با خدمات ضمانت خود برای خریداران فضای امنی ایجاد می کند و شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید لپ تاپ استوک مورد نظر خود کنید.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi