لپ تاپ استوک

Lenovo Thinkpad T440p i7

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Lenovo

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
Lenovo
مدل
Thinkpad T440p
ابعاد
27.9 * 229 * 335 mm
وزن
2.13 kg
باطری
6 Cell
پردازنده(CPU)
سازنده پردازنده
INTEL
سری پردازند
CORE i7
مدل پردازنده
4610M
فرکانس پردازنده
3 GHz
نسل پردازنده
چهارم
حافظه کش
4 MG
رم(RAM)
ظرفیت حافظه رم
8 GB
نوع حافظه رم
3 DDR
حداکثر میزان قابل نصب
16 GB
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی
500 GB
نوع حافظه داخلی
HDD
کارت گرافیک(VGA)
نوع حافظه گرافیکی
Intel HD Graphics 4600
NVIDIA GeForce GT 730M
صفحه نمایش(Display)
اندازه صفحه نمایش
14 اینچ
صفحه نمایش لمسی
خیر
فرمت گرافیکی تصویر
1600*900 +HD
ویژگی صفحه نمایش
LED
anti-glare
پورت ها(Ports)
Headphone Jack
Microphone Jack
15Pin VGA Connector
Integrated Network Connector
RJ-45
AC Adaptor Connector
HTMI
ندارد
پورت VGA
دارد
وای فای
دارد
وبکم
دارد
USB2
دارد * 2
USB3
دارد * 2
بلوتوث
دارد
حسگر اثرانگشت
دارد
کارت خوان
دارد
نقد و بررسی


نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo T440p

نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Lenovo T440p

 

از نظر عملکرد سیستم ، این لپ تاپ استوک از هارد معمولی و RAM تک کانالی رنج می برد. هارد معمولی یکی از مدلهای سریع است که در حال حاضر در نوت بوک ها موجود است. اما هنوز ، در مقایسه با SSD ها ، زمان دسترسی و حداکثر نرخ انتقال امکان رقابت نیست.

با این وجود ، احساس سرعت روزمره برای استفاده عملی بسیار مهمتر است. با درایو حالت جامد ، برنامه ها و اسناد به طرز چشمگیری سریعتر باز می شوند و زمان واکنش سیستم بسیار سریعتر به نظر می رسد. جدا از این ، از نظر عملکرد ، لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 تقریباً برای بعضی وظایف مجهز است. مثلا برای برنامه های CAD بهینه شده با OpenGL یا بازیهای سه بعدی با عملکرد بالا اصلا مناسب نیست.

 

طراحی ظاهری لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7

طراحی ظاهری لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7

بافت لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 کمی ظریف است ، ظاهر آن دلپذیر است و در برابر اثر انگشت بیشتر از نمونه های قبلی خود مقاومت می کند. به طور کلی ، اپتیک های لپ تاپ دست دوم Lenovo ThinkPad T440p i7 درجه یک هستند. با این حال ، این لپ تاپ استوک ضعف های ThinkPad T430 را دارد.

در سمت راست ، قسمتی از استراحتگاه مچ دست که بالای درایو نوری قرار دارد و کارت خوان هوشمند به راحتی فشرده می شود. قاب صفحه نمایش کاملاً انعطاف پذیر است. سطح بالای محفظه باتری می توانست بهتر باشد. هنگامی که باتری جدا می شود، می توان آن را با نیروی کمی جایگذاری کرد.

اگرچه این نقاط ضعف نباید بر ثبات کلی و استفاده روزانه تأثیرات مضر بگذارد ، اما در چنین محدوده قیمتی باعث ایجاد نقص در تصور کلی شما درمورد دستگاه می شود.

وزن دستگاه هم 2220 گرم (4.9 پوند) تقریباً 700 گرم (1.5 کیلوگرم) بیشتر از ThinkPad T440 است. البته ، بدون درایو DVD است.

 

پردازنده لپ تاپ استوک لنوو T440p i7

پردازنده لپ تاپ استوک لنوو T440p i7

لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 با پردازنده اینتل Intel Core i7 4600M و 8 گیگابایت رم DDR3 ، لپ تاپ استوک به روز، سریع، تا حدی قدرتمند هاست. و برای کاربران نیمه حرفه ای پیشنهاد می شود. لپ تاپ استوک اروپاییLenovo ThinkPad T440p i7 دارای گرافیک قدرتمند Nvidia 1GB  می باشد که امکان انجام کارهای گرافیکی متوسط را به شما می دهد. توان محاسباتی و مهندسی سریع در این دستگاه لذت کاربری را دو چندان کرده است.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7

صفحه نمایش لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7

یک اشکال دیگر برای صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم Lenovo ThinkPad T440p i7 عدم ثبات زاویه دید است. هنگام مشاهده افقی ، مشکل نسبتاً تحت کنترل است و تغییرات رنگ و روشنایی قابل تحمل است. به محض اینکه صفحه نمایش به عقب یا جلو متمایل شود ، تغییرات قابل توجهی در صفحه نمایش ظاهر می شود که منجر به سفید شدن ، وارونگی یا تغییر رنگ می شود. در استفاده معمولی از دفتر یا اینترنت ، این به ندرت مشکلی ایجاد می کند ، اما اگر با نرم افزار های گرافیکی یا تنظیم ویدئو استفاده می کنید، این انتقاد ارزش جدی گرفتن دارد.

 

اتصالات Lenovo ThinkPad  T440p  i7

اتصالات Lenovo ThinkPad T440p i7

پورت های موجود در لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 بخش وسیعی از طیف اتصالات را پوشش می دهند و برای بسیاری از موارد اتصال پرکاربرد را ارائه می دهد.

با این حال ، شاید مجبور باشید از درگاه های عجیب و غریب مانند FireWire و eSATA استفاده کنید. همچنین دیگر نمی توانید از طریق Express Card متصل شوید.

علاوه بر این ، لپ تاپ کارکرده Lenovo ThinkPad T440p i7 دارای 2 * USB 3.0 ، 2 *  USB 2.0 ، یک پورت صفحه نمایش کوچک ، کارت خوان SDXC و Gigabit LAN است. در سمت راست ، Lenovo دو پورت USB را به اندازه کافی گسترده قرار داده است تا کاربران بتوانند اجزای نسبتاً وسیعی را بدون مسدود کردن درگاه مجاور وارد کنند.

در طرف دیگر، اتصال به مانیتورها و نمایشگرهای قدیمی از طریق ورودی VGA آنالوگ هم امکان پذیر است اما پیشنهاد نمی شود. این اتصال باعث ایجاد یک تصویر مبهم و بی کیفیت می شود که پس از مدتی ، بیننده را دیوانه می کند.

 

 به طور کلی، لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 یک نوت بوک تجاری قدرتمند و مجهز است. مهمتر از همه ، پردازنده چهار هسته ای با کارایی بالا برای یک مدل جمع و جور 14 اینچی کاملاً قانع کننده است. تحرک در سطح قابل قبولی است و از باتری بزرگ 100 واتی بهره می برد ، بدون آسیب رساندن به رابط کاربری و قابلیت ارتقاء. صفحه کلید از چندین کاربر پشتیبانی می کند و دارای نور پس زمینه راحت است. صفحه نمایش لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad T440p i7 مات و روشن است ؛ ناچیز بودن ثبات زاویه دید عمودی و همچنین تضاد ضعیف و ماسک رنگ این مدل را از کلاس مناسب برای استفاده حرفه ای محروم می کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi