لپ تاپ استوک

MSI graphics card GeForce GTX 1050 Ti 4GT LP Model

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
حافظه
4GM
نوع حافظه
GDDR5
پورت ها
DisplayPort (Version 1.4) / HDMI 2.0b / DL-DVI-D
سرعت حافظه
7008 MHz
وزن
290گرم تا486گرم
نقد و بررسی


کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti 4GT LP از طریق رابط PCI Express 3.0  به رایانه شما متصل می‌شود و دو اسلات را اشغال می‌کند.

کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti 4GT LP از یک درگاه HDMI، یک درگاه DVI-D  همراه با یک درگاه DisplayPort بهره می‌برد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خروجی تصویر را روی کامپیوتر یا تلویزیون مشاهده کنید.

مقدار کل حافظه‌ی پشتیبانی شده توسط این کارت گرافیک چهار گیگابایت است که می‌تواند اکثربازی‌های رایانه‌ای و پردازش‌های گرافیکی پشتببانی  کند.

کارت گرافیک‌ها معمولاً هنگام انجام پردازش‌های گرافیکی گرمای زیادی تولید می‌کنند به همین دلیل تولیدکنندگان سری‌های حرفه‌ای آن‌ها را به خنک‌کننده‌هایی تجهیز می‌کنند. کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti 4GT LP شرکت ام اس آی دارای دو فن خنک‌کننده است که تا حد زیادی گرمای کارت گرافیک را به محیط بیرون منتقل می‌کند. این محصول از نسخه 4.5 فناوری OpenGL پشتیبانی می‌کند. گفتنی است برای استفاده از این کارت گرافیک یک منبع تغذیه حداقل 75 واتی و 2 اسلات فضای خالی بر روی سیستم خود نیاز دارید

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi