لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل R9 270 GAMING 2G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
29797
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
یک عدد
پشتیبانی از SLI
خیر
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
یک عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


MSI R9 270 GAMING 2G Graphics Card

شرکت  (MSI)یکی از برند های شناخته شده  و قدمی در حوزه تولید قطعات الکترونیکی می باشد . کارت گرافیک R9 270 GAMING 2G شرکت ام‌اس‌آی (MSI)، دارای تراشه گرافیکی Radeon R9 270 شرکت ای‌ام‌دی (AMD) است. این تراشه‌ی گرافیکی در فرکانس مرجع 900 مگاهرتز کار می‌کند.

هسته‌ی گرافیکی قادر است در صورت نیاز، فرکانس خود را تا 955 مگاهرتز ارتقا (Boost) دهد. دو گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی سریع GDDR5 با فرکانس کاری 5600 مگاهرتز در کارت گرافیک استفاده شده‌است که باعث می‌شود اجرای بازی‌ها در رزولوشن‌های بالا امکان‌پذیر باشد. باس رابط حافظه‌ی گرافیکی با پردازنده‌ی گرافیکی دارای عرض 256 بیت است و بستر خوبی برای انتقال سریع داده‌های گرافیکی است. پنل پشتی کارت گرافیک، شامل یک پورتDisplayPort ، یک پورتHDMI ،یک پورت از نوع DVI-I و نهایتا یک پورت DVI-D است که مجموعه کاملی را تشکیل می‌دهند. با استفاده از یک تبدیل DVI به VGA می‌توان از پورت DVI-I برای انتقال تصویر به مانیتورهای دارای پورت VGA استفاده کرد. پورت‌های DisplayPort و HDMI قادرند رزولوشن تصویر 2160 × 4096 را ارایه دهند؛ این رزولوشن برای بازی‌کردن کاملا مناسب است. ام‌اس‌آی برای خنک کردن کارت گرافیک، از خنک‌کننده‌ای اختصاصی با نام TWIN FROZR IV استفاده کرده‌است. این خنک‌کننده با استفاده از دو عدد فن بزرگ، هوا را به روی هیت‌سینک آلومینیومی می‌دمد و با انتقال حرارت پردازنده‌ی گرافیکی به بیرون، باعث خنک‌شدن آن می‌شود. لوله‌‌های مسی با فناوری SuperPipe که با هسته‌ی گرافیکی در ارتباط هستند، دمای آن‌را به هیت‌سینک آلومینیومی انتقال می‌دهند.

 نرم‌افزاری که به صورت همراه با کارت گرافیک عرضه می‌شود، Gaming App نام دارد. در این نرم‌افزار می‌توانید از بین سه حالت مختلف، گزینه‌ای که با نیازهایتان هماهنگ‌تر است را انتخاب کنید. حالت Silent کمترین میزان فرکانس هسته را فعال می‌کند و با انتخاب آن، سرعت گردش فن‌های خنک‌کننده به کمترین میزان می‌رسد. حالت Gaming که انتخاب پیش‌فرض در زمان روشن شدن است، فرکانس پایدار و مناسبی را به همراه دارد که در آن، امکان مقداری Boost هم وجود دارد. سومین حالت که سریع‌ترین مورد است، حالت OC نام دارد و باعث فعالیت هسته‌ی گرافیکی در سریع‌ترین حالت ممکن می‌شود. نرم‌افزار دیگری با نام Afterburner هم جز اقلام همراه کارت گرافیک است. Afterburner برای اورکلاک سریع و بی‌دردسر کارت گرافیک ساخته شده‌است که هم افراد حرفه‌ای از وجود آن لذت می‌برند و هم مبتدی‌های علاقمند کامپیوتر.

درون نرم‌افزار، ابزاری برای بنچمارک گرفتن و تست پایداری سیستم با نام Kombustor وجود دارد که عملکرد صحیح سیستم را پس از انجام اورکلاک مورد بررسی قرار می‌دهد. استفاده از قطعات مقاوم و با دوامی همچون خازن‌های Hi-C در این محصول، باعث شده تا این محصول با استاندارد نظامی کلاس 4 عرضه شود. قطعاتی که در این کارت استفاده شده‌اند، قادر هستند تحت اورکلاک‌های شدید هم به همان کیفیت حالت عادی کار کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi