لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce GTX 960 GAMING 4G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
29798
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
یک عدد
پشتیبانی از SLI
بله
DVI-D
ندارد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
سه عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G Graphic Card

MSI مخفف Micro-Star International می‌باشد. این شرکت علاوه بر اینکه در زمینه فن‌آوری اطلاعات فعالیت می‌کند، تولیدکننده نوت‌بوک، سرور، سیستم‌های بربون (Barebone)، کامپیوترهای چندمنظوره صنعتی، وسایل الکترونیکی پزشکی، لوازم خانگی، CPU و وسایل ارتباطی نیز می‌باشد.

شرکت MSI، اولین مادربورد دنیا با فرکانس عملیاتی مافوق ساعت (Overclocking Motherboard) را در سال 1987 تولید و روانه بازار کرد. همچنین در سال 1997 اولین کارت گرافیکی MSI به همراه اولین مادربوردی که پردازشگر پنتیوم دو شرکت اینتل روی آن نصب شده‌بود، معرفی و تولید شد. ام اس آی توانست در سال 1998 وارد بازار بورس تایپه شود. در همین سال اولین مادربورد صنعتی را که برای پردازنده سوکت 7 طراحی شده‌بود و سرعت صد مگاهرتز را پشتیبانی می‌کرد، ارائه داد.

در هر سری از نسل‌های جدید گرافیک دما در کنار کارایی افزایش پیدا می‌کند در نتیجه باید به دنبال خنک‌کننده‌های بهتری باشیم. نسل جدید سری خنک کننده‌های TWIN FROZR V خنک‌تر بی‌صداتر و کوچکتر هستند. کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G، یکی دیگر از تولیدات باکیفیت با طراحی زیبای این شرکت بزرگ با تراشه Geforce GTX 960 شرکت ان‌ویدیا (NVIDIA) می‌باشد. این تراشه‌ گرافیکی در فرکانس مرجع 1216 مگاهرتز است و می‌تواند فرکانس خود را در صورت نیاز تا 1279 مگاهرتز افزایش دهد.

همچنین کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G دارای 4 گیگابایت حافظه‌ GDDR5 که برای اجرای بازی‌های فول اچ دی و حتی 4K مناسب است با فرکانس کاری 7010 مگاهرتز است که برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای در بالاترین سطح از جزییات، کاملا مناسب می‌باشد. باس رابط حافظه‌ با پردازنده‌ گرافیکی در این مدل دارای عرض 128 بیت می‌باشد که برای انتقال داده‌های گرافیکی بستر مناسبی را فراهم کرده است.

کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G، با وجود فن‌های TORX که دارد، بیشترین وزش هوای رو به پایین بر سطح وسیع هیت‌سینک با فن‌های جدید، خنک بودن کارت رو تضمین می‌کند. با بهره‌بری از تکنولوژی کنترل جریان‌هوای جدید MSI، با متمکز شدن جریان هوا و وزش باد بر روی کل سطح هیت‌سینک دمای کارت به طور قابل توجهی کم می‌شود و کارایی بیشتری را به شما خواهد داد.

کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G، دارای تکنولوژی ZeroFrozr می‌باشد که این فناوری فن‌های کارت در حالت بیکاری و همچنین کارهای سبک را از کار می‌اندازد تا صدای کمتری تولیدشود. همچنین این کارت گرافیک مجهز به فناوری SLI می‌باشد که با استفاده از پل SLI گیمینگ MSI می‌توانید قدرت 2 کارت را به صورت همزمان باهم داشته باشید.

در پشت کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G، سه عدد پورت DisplayPort، یک پورتHDMI 2.0 و یک پورت از نوع DVI-I می‌باشد که از پورت DVI-I می‌توانید با استفاده از یک تبدیل DVI به VGA برای انتقال تصویر به مانیتورهای دارای پورت VGA استفاده کنید. همچنین پورت‌های DisplayPort و HDMI می‌توانند تصویری با حداکثر رزولوشن 2160 × 4096 را به شما  ارائه دهند.

برای خنک‌سازی کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G، ام‌اس‌آی از سیستم اختصاصی‌‌ خود با نام Twin Frozr استفاده می‌کند. بهترین راه حل برای دفع حرارت در این کارت گرافیک استفاده از معماری SuperSU می‌باشد. GPU با سطح وسیع، با بلاکی از جنس نیکل پوشیده شده و با استفاده از دو عدد فن بزرگ و لوله‌هایی مسی دارای فناوری SuperSU به قطر 8 میلی‌متری، وظیفه انتقال حرارت از میان این بلاک به بیرون را بر عهده دارند که باعث خنک شدن آن می‌شود. این خنک‌کننده به قابلیتی به نام Airflow Control مجهز است که می‌تواند جریان هوا را به شیوه‌‌ای دقیق‌تر روی هیت پایپ‌ها به حرکت درآورد.

اژدهای معروف MSI این بار به صورت LED بر روی کارت گرافیک ام اس آی GTX 960 GAMING 4G قرار دارد تا با برنامه‌ای مخصوص بتوانید میزان نور و درخشش LED  را تا 5 حالت تغییر دهید. همچنین شما با برنامه معروف و کاربرد پسند MSI Afterburner اورکلاک که قابلیت چند زبانه را دارد و Gaming App خود شرکت، می‌توانید با افزایش فرکانس هسته و مموری کارت خود در مواقع نیاز، از تمامی پتانسیل کارت خود استفاده کنید. فرکانس هسته پایه در این مدل mhz1178 و فرکانس در حالت OC تا 1304mhz است. همچنین این کارت گرافیک از DirectX 12 و PCI-E 3.0 پشتیبانی می‌کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi