لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل GTX 980 GAMING 4G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
4GB
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
یک عدد
پشتیبانی از SLI
بله
DVI-D
ندارد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
سه عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ام اس آی مدل GTX 980 GAMING 4G

کارت گرافیک GTX 980 GAMING 4G شرکت ام‌اس‌آی (MSI)، از تراشه گرافیکی Geforce GTX 980 شرکت ان‌ویدیا (NVIDIA) استفاده می‌کند. فرکانس مرجع این تراشه‌ی گرافیکی 1190 مگاهرتز است و می‌تواند در صورت نیاز، فرکانس خود را تا 1291 مگاهرتز افزایش دهد. استفاده از 4 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی سریع GDDR5 با فرکانس 7010 مگاهرتز در کارت گرافیک، باعث می‌شود تا اجرای بازی‌ها در رزولوشن‌های بالا و جزییات زیاد امکان‌پذیر باشد.

 رابط اتصالی حافظه‌ی گرافیکی به پردازنده‌ی گرافیکی دارای عرض 256 بیت است و همچون آزادراهی عریض، بستری برای انتقال سریع داده‌های گرافیکی است. ام‌اس‌آی برای خنک‌سازی کارت گرافیک، از سیستم خنک‌کننده‌ی اختصاصی‌اش با نام Twin Frozr V استفاده کرده‌است. این خنک‌کننده با استفاده از دو عدد فن بزرگ، هوا را به روی هیت‌سینک تماما آلومینیومی می‌دمد و با انتقال حرارت پردازنده‌ی گرافیکی به بیرون باعث خنک‌شدن آن می‌شود. لوله‌های مسی دارای فناوری SuperSU و قابلیت کنترل سرعت تک‌تک فن‌ها به صورت جداگانه از امکانات خوبی است که این خنک‌کننده ارایه می‌دهد. پنل خروجی تصویر این محصول، شامل سه پورت DisplayPort 1.2، یک پورت HDMI 2.0 یک پورت از نوع DVI- است. پورت‌های DisplayPort و HDMI می‌توانند تصویری با رزولوشن 2160 × 4096 ارایه دهند؛ چنین رزولوشنی برای بازی‌کردن و کامپیوترهای مخصوص بازی کاملا مناسب است. نرم‌افزاری که به صورت همراه با کارت گرافیک عرضه می‌شود، Gaming App نام دارد. این نرم‌افزار دارای سه حالت مختلف است که می‌توانید از بین این حالت‌ها، گزینه‌ای که با نیازهایتان هماهنگ‌تر است را انتخاب کنید.

حالت Silent کمترین میزان فرکانس هسته را به همراه دارد و با انتخاب آن، سرعت گردش فن‌ها به کمترین میزان می‌رسد. حالت Gaming که انتخاب پیش‌فرض در زمان روشن شدن است، فرکانس پایدار و مناسبی را به همراه دارد که در آن، امکان مقداری Boost هم وجود دارد. سومین حالت که سریع‌ترین مورد است، حالت OC نام دارد و باعث فعالیت هسته‌ی گرافیکی در سریع‌ترین حالت ممکن می‌شود. نرم‌افزار دیگری با نام Afterburner هم جز اقلام همراه کارت گرافیک است

. Afterburner برای اورکلاک کردن سریع و بی‌دردسر کارت گرافیک ساخته شده‌است و هم افراد حرفه‌ای از وجود آن لذت می‌برند و هم مبتدی‌های علاقمند کامپیوتر. درون نرم‌افزار، ابزاری برای بنچمارک گرفتن و تست پایداری سیستم با نام Kombustor وجود دارد که عملکرد صحیح سیستم را پس از انجام اورکلاک مورد بررسی قرار می‌دهد. ابزاری به نام Predator به عنوان یک زیرمجموعه برای Afterburner تعریف شده‌است که به وسیله‌ی آن، امکان ضبط ویدئو از خروجی تصویر کارت گرافیک فراهم می‌شود. نسخه اندروید و iOS این برنامه هم تولید شده‌است و امکان استفاده از آن در گوشی‌های هوشمند هم وجود دارد. استفاده از قطعات مقاومی همچون خازن‌های حالت جامد و چوک‌های دارای هسته فریت در این محصول، باعث شده تا کارت گرافیک با استاندارد نظامی MIL-STD-810G راهی بازار شود.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi