لپ تاپ استوک

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60 ظرفیت 2 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

selicon power

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
2 TB
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نشانگر LED
دارد
ابعاد
23.2*85.9*138.5 mm
وزن
280 gr
نوع رابط
USB 2.0 USB 3.0
مقاوم در برابر آب
بله
مقاوم در برابر ضربه
بله
مقاوم در برابر شوک
بله
مقاوم در برابر لغزش
بله
مقاوم در برابر خش
بله
نقد و بررسی


هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A60 ظرفیت 2 ترابایت

هارددیسک اکسترنال «A60» یکی از محصولات سری «آرمور» (Armor) ساخت کمپانی «سیلیکون پاور» (Silicon Power) است. کمپانی سیلیکون پاور یکی از طراحان و سازندگان بزرگ فلش‌مموری و هارددیسک اکسترنال در دنیا بوده که این سری از هارددیسک‌های اکسترنال خود را با نام آرمور (Armor) به معنای زره یا ضدگلوله طراحی و تولید کرده است. این نام‌گذاری آن‌قدرها هم اغراق‌آمیز و بی‌دلیل نبوده ‌است؛ زیرا این سری از هارددیسک‌ها در برابر آب، ضربه، گردوغبار، فشار و لرزش مقاوم هستند.

ناگفته نماند این خاصیت‌ها در آزمایش‌های مختلف کمپانی سیلیکون پاور به اثبات رسیده‌اند. هارددیسک اکسترنال آرمور A60 از استاندارد تست سقوط آزاد ارتش آمریکا (با کد استاندارد MIL-STD) بهره‌مند بوده و در مقابل سقوط تا ارتفاع 122سانتی‌متر مقاوم است. A60 استاندارد IPX4 نیز دارد که به معنی مقاوم‌بودن دربرابر آب است. البته این هارددیسک شیک و جذاب در مقابل شوک، لغزش، خط‌وخش و گردوغبار هم مقاومت مطلوبی دارد. این هارد دیسک 2ترابایتی از رابط پرسرعت USB 3.0 بهره می‌برد و درعین‌حال، با رابط قدیمی‌تر USB 2.0 هم سازگاری کامل دارد.

 هارددیسک A60 انرژی موردنیاز خود را از همین رابط USB تأمین می‌کند و این کار را به‌صورت هم‌زمان در حال تبادل اطلاعات انجام می‌دهد. این هارددیسک برای افرادی که بیشتر زمان خود را در حال حرکت هستند یا افرادی که می‌خواهند اطلاعات مهم خود را همیشه همراه داشته باشند و نمی‌خواهند نگران ازبین‌رفتن اطلاعات بر اثر آسیب و خطرات ناگهانی باشند، بسیار مناسب است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi