لپ تاپ استوک

هارد دیسک اکسترنال سیلیکون پاور مدل D30 ظرفیت 1 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

selicon power

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
1 ترابایت
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 3.1
مقاوم در برابر آب
بله
مقاوم در برابر ضربه
خیر
نقد و بررسی


Silicon Power D30 External Hard Drive - 1TB

این روزها تصاویر، ویدئو‌ها، نرم افزارها و ... حجم بیشتری نسبت به قبل دارند و دیگر نمی‌توان تمام اطلاعات خود را در یک یا دو دیسک (CD  یا DVD)  ذخیره کرد. همچنین کاربران تمایل دارند که بتوانند همیشه اطلاعات مهم‌شان را با خود همراه داشته باشند تا هر زمان که به آن‌ها نیاز بود به راحتی از آن استفاده کنند. هاردهای اکسترنال گزینه‌ی بسیار خوبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات هستند که به کمک آن‌ها می‌توان با تقبل هزینه‌ای مناسب، حجم زیادی فضا برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار کاربر باشد. هارد‌های اکسترنال با توجه به میزان ظرفیت، نوع طراحی و قابلیت‌هایی که ارائه می‌کنند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. یکی از برندهای معتبر تولیدکننده‌ی هارد شرکت سیلیکون پاور است. این شرکت محصولی را با نام  Diamond D30 روانه بازار کرده که یک هارد اکسترنال حرفه‌ای با طراحی زیبا و امکانات مناسب است.

همچو الماس می درخشد

Diamond D30 از طراحی بسیار زیبا و ظریفی بهره می‌برد. شرکت سیلیکون پاور این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده است که به راحتی بتوان آن‌را همیشه با خود همراه داشت. طراحی باریک Diamond D30 حس خوبی را به کاربر هنگام قرار گرفتن روی میزکار می‌دهد. قسمت میانی هارد دارای طراحی منحصر به فرد است که می‌تواند تا حد زیادی در برابر خط‌ و خش مقاوم باشد. شرکت سیلیکون پاور قسمت بالایی هارد Diamond D30 را به‌صورت براق طراحی کرده است تا به زیبایی آن افزوده شود و مانند الماس بدرخشد. همچنین در این بخش یک قطعه‌ی پلاستیکی با رنگ قرمز قابل مشاهده است. این قطعه درواقع نقش محافظ درگاه هنگامی که هارد به کامپیوتر متصل نیست را ایفا می‌کند. ابعاد و وزن بسیار مناسب این محصول باعث شده که به راحتی بتوان آن‌را در کیف خود قرار داده و بدون هیچگونه مزاحمتی همیشه به همراه داشت.

 

انتقال اطلاعات در طی یک چشم برهم زد 

هارد اکسترنال Diamond D30 شرکت سیلیکون پاور از طریق درگاه USB3.1 می‌تواند به کامپیوتر متصل شود. درگاه USB3.1 ارائه شده روی این محصول Type-A بوده و این موضوع باعث شده که به راحتی بتوان Diamond D30 را به کامپیوترهای دارای درگاه USB2.0 و USB3.0 هم متصل کرد. به یاری درگاه USB3.1 می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد که برای کاربرانی‌که می‌خواهند حجم زیادی از اطلاعات را در زمان کمی انتقال دهند، مناسب است. برای جلوگیری از نفوذ غبار از طریق درگاه USB هنگام استفاده نکردن از هارد، شرکت سیلیکون پاور یک قطعه‌ی پلاستیکی به رنگ قرمز روی آن تعبیه کرده است.

 
 
 
 
 
 
 
دیگر ویژگی ها
 
 
 
 
هاردهای اکسترنال به دو گروه اصلی قابل حمل و دسکتاپی تقسیم می‌شوند که هر کدام می‌توانند برای کاربری خاصی مورد استفاده قرار گیرند. هارد اکسترنال Diamond D30 شرکت سیلیکون پاور از نوع قابل حمل بوده و می‌توان همیشه آن را با خود همراه داشت. این هارد انرژی خود را از طریق درگاه USB کامپیوتر تامین می‌کند و برای استفاده از آن نیازی به داشتن آداپتور برق شهری، نصب درایور و هرگونه نرم افزاری خاصی نیست. به محض اتصال هارد به کامپیوتر قابل شناسایی خواهد بود و همه چیز برای شروع ذخیره‌سازی با سرعت زیاد در اختیار کاربر است. این هارد با نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است.
 
جمع بندی
 
هارد Diamond D30 محصولی حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد است. این هارد از طریق درگاه USB3.1 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات با سرعت زیاد باشد. طراحی این محصول منحصر به فرد بوده و می‌تواند حس خوبی را به کاربر ارائه دهد. طراحی محصول علاوه‌بر زیبایی هارد باعث شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد. این هارد در ظرفیت‌های مختلفی ارائه شده که با توجه به نوع کاربری خود می‌توان دست به انتخاب زد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi