لپ تاپ استوک

رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 2400 مگاهرتز CL16 ای دیتا مدل XPG Z1 ظرفیت 4 گیگابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ADATA

دسته بندی:

رم

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع حافظه
DDR4
نوع ماژول
DIMM
ظرفیت کلی
4 GB
تعداد ماژول
یک عدد
ظرفیت هر ماژول
4 GB
پیکربندی
تک کاناله
ابعاد هر ماژول
7.5 × 42 × 133 mm
فرکانس
2400 مگاهرتز
نقد و بررسی


رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 2400 مگاهرتز CL16 ای دیتا مدل XPG Z1 ظرفیت 4 گیگابایت

 

 

حافظه‌های رم DDR4 در مقایسه با رم‌های DDR3 عملکرد بهتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. با وجود فرکانس حداکثری ۲۸۰۰ مگاهرتز و سرعت انتقال اطلاعات ۲۲.۴ گیگابیت در ثانیه، مصرف انرژی حافظه‌ی رم اورکلاک XPG Z1 DDR4 ای‌دیتا در مقایسه با رم‌های DDR3 بیست درصد پایین‌تر است. حافظه‌ی رم اورکلاک XPG Z1 DDR4 ای‌دیتا با بهره‌گیری از تکنولوژی انتقال حرارت و طراحی PCB ده لایه، توان خنک‌کنندگی و میزان پایداری بسیار بالایی دارد. فرقی هم نمی‌کند که بخواهید از این رم برای بازی‌های بسیار سنگین یا اورکلاک استفاده کنید.

از بهترین عملکرد و پایداری بالا لذت ببرید

حافظه‌های رم DDR4 در مقایسه با رم‌های DDR3 عملکرد بهتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. ولتاژ کاری رم‌های DDR 4 در مقایسه با رم‌های DDR 3 از ۱.۵ ولت به ۱.۲ ولت کاهش یافته است که در نتیجه‌ی آن مصرف انرژی ۲۰ درصد پایین‌تر آمده است. به این ترتیب میزان گرمای تولید شده نیز پایین‌تر آمده، میزان پایداری بالاتر رفته است. همچنین سازگاری حافظه‌ی رم اورکلاک XPG Z1 DDR4 ای‌دیتا با استاندارد SPD به کاربر اجازه می‌دهد بدون تغییر دادن تنظیمات بایوس، به راحتی از این رم استفاده کند.

 

مصرف بهینه‌ی انرژی

رم‌های DDR 4 بیست درصد کمتر از رم‌های DDR 3 انرژی مصرف می‌کنند. ولتاژ کاری در رم‌های DDR 4 از ۱.۵ ولت به ۱.۲ ولت کاهش یافته و در نتیجه مصرف انرژی آنها پایین‌تر آمده است. همچنین در اثر کاهش مصرف برق، میزان حرارت تولید شده نیز کمتر شده و میزان پایداری بالاتر رفته است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi