لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل H270 GAMING PRO CARBON

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
دو عدد
تعداد سوکت پردازنده
یک عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
فرم فاکتور
ATX
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
64 GB
چیپ ست
Intel H270
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل H270 GAMING PRO CARBON

Micro-Star International با اسم مخفف MSI یک کمپانی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است. مقر این شرکت در شهر نیوتایپه، کشور تایوان قرار دارد و در آگوست 1986 و توسط 5 متخصص با نام‌های Hsu Xiang, Huang Jinqing, Lin Wentong, Yu Xian’neng and Lu Qilong تاسیس شد. فعالیت اصلی این شرکت طراحی، تولید و فروش سخت‌افزارهای کامپیوتری مانند لپ‌تاپ، مادربرد و کارت گرافیک، کامپیوترهای All-in-One، سرور، کامپیوترهای صنعتی و لوازم جانبی کامپیوتر است. مدیرعامل شرکت MSI در حال حاضر جوزف سو می‌باشد.

مادربرد «H270 GAMING PRO CARBON» شرکت ام اس آی (MSI) از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. H270 GAMING PRO CARBON مجهز به چهار اسلات DIMM است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 را تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین دو شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو کانکتور M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد H270 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد رده بالا هستید، H270 GAMING PRO CARBON به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi