لپ تاپ استوک

مادربرد ام اس آی مدل Z270 GAMING PRO

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
چهار عدد
اسلات PCI Express x16
سه عدد
تعداد سوکت پردازنده
یک عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
فرم فاکتور
ATX
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
64 GB
چیپ ست
Intel Z270
بایوس دوگانه
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد ام اس آی مدل Z270 GAMING PRO

مادربرد «Z270 GAMING PRO» محصولی حرفه‌ای از شرکت «ام اس آی» برای انجام آن دسته از بازی‌های رایانه‌ای و فعالیت‌های کامپیوتری است که به یک مادربرد قدرتمند نیاز دارند. فرم فاکتور این مادربرد ATX است و از سوکت پردازنده‌ی Intel LGA 1151 بهره می‌برد. چیپست پشتیبانی‌شده توسط این مادربرد Intel Z270 است. مادربرد Z270 GAMING PRO از چهار اسلات برای رم با پشتیبانی از نوع حافظه‌ی DDR4 بهره می‌برد که برای داشتن سرعت بیشتر در انجام پردازش‌ها، می‌توان ظرفیت آن‌ را تا 64 گیگابایت ارتقا داد.

 مادربرد Z270 GAMING PRO شرکت MSI از استاندارد حافظه‌ی 3800مگاهرتزی بهره می‌برد. اتصالات داخلی این مادربرد شامل شش عدد کانکتور SATA3.0 برای اتصال تجهیزاتی مانند هارد و درایونوری است. در پنل پشتی Z270 GAMING PRO یک درگاه کومبو PS/2 برای اتصال ماوس/کیبورد مشاهده می‌شود که امکان استفاده از ماوس‌های قدیمی را هم در این مادربرد فراهم می‌کند.

برای انتقال اطلاعات با سرعت زیاد، این محصول حرفه‌ای شرکت ام اس آی به پنج درگاه USB3.1 و یک درگاه USB Type-C تجهیز شده است. همچنین ام اس آی برای این مادربرد، دو درگاه USB2.0، شش درگاه 3.5 میلی‌متری صدا و یک درگاه LAN را برای اتصال باسیم به شبکه در نظر گرفته است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi