لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce GTX 1060 GAMING X 6G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

MSI

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
ابعاد
39 × 140 × 277 mm
حافظه گرافيکی
6GB
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
خیر
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
سه عدد
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
چهار عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ام اس آی مدل GeForce GTX 1060 GAMING X 6G


ام اس آی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربرد و کارت گرافیک گیمینگ در جهان، کارت‌های مبتنی بر GTX 1660 SUPER را در سه مدل مختلف روانه بازار می‌کند. ام اس آی به‌عنوان محبوب‌ترین سازنده گرافیک در جهان مفتخر است که کارت گرافیک‌های سفارشی مجهز به تراشه‌های جدید انویدیا را به کاربران معرفی کند.
سازنده تایوانی نوید عملکردی عالی و خنک کنندگی ایده‌آل را به کاربران می‌دهد و با بهبود طراحی سری کارت‌های GTX 16 Super Geforce انویدیا بهترین عملکرد را در بازی‌ها برای گیمرها به ارمغان بیاورد. این کارت‌ها در چند دسته‌بندی معرفی شده‌اند که به شرح مشخصات هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.
کارت گرافیک ام اس آی مدل GEFORCE GTX 1060 GAMING X 6GB برای انجام بازی‌‌ های رایانه‌ای و حرفه‌ ای تولید شده است و با گرافیک 6 گیگابایت از نوع DDR5 برخوردار می باشد. این کارت گرافیک ام اس آی از فرکانس موثر 1708 مگاهرتز پشتیبانی می ‌کند و باس رابط ارایه شده روی این محصول از نوع 192 بیتی است.
کارت گرافیک GTX 1060 GAMING X 6G از یک درگاه HDMI به همراه یک درگاه DVI-D بهره مند بوده و اگر قصد آن‌ را دارید که تصاویری با حداکثر میزان رزولوشن و کیفیت را تجربه کنید، سه درگاه Display Port در این کارت گرافیک ارایه شده است که در بازار قطعات کامپیوتر بسیار کاربردی می باشد. این کارت گرافیک گیمینگ دارای دو فن و یک هیت سینک آلومینیومی بوده که تا حد زیادی گرمای کارت گرافیک را به محیط بیرون منتقل می ‌کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi