لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل - A540UP - A

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

ASUS

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
مدل لپ تاپ
ASUS A540UP نوع پردازنده
Intel® Core™ i3-7100U Processor .3M Cache
سرعت پردازنده
2.40GHz
حافظه رم
8.0GB DDR4
هارد دیسک
1000GB SATA
صفحه نمایش
15.6" Full HD 1920x1080
کارت گرافیک
AMD Radeon R5 M530 2.0GB Up To 4.0GB
وزن
2.1Kg
نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل - A540UP - A

لپ‌تاپ‌های سری X‌ «ایسوس» به نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی دارند و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این محصولات معمولا با مشخصات سخت‌افزاری مختلف و در طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی نیاز کاربران مختلف باشند. یکی از این محصولات «A540UP» است که مثل مدل‌های قبلی تماما از پلاستیک ساخته شده است؛ اما کیفیت و استحکام آن حس یک بدنه‌ی آلومینیومی را القا می‌کند. با وجود ضخامت بدنه‌ی تقریبا زیاد 27میلی‌متری، تنها 2 کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل برای حمل‌ونقل دائمی گزینه‌ی مناسبی است.
از صفحه‌نمایش 15.6اینچی و پنل TFT با کیفیت full HD و روکش براق در ساخت آن استفاده شده است. همان‌طورکه می‌دانید روکش براق بعد از مدتی استفاده چشم را خسته می‌کند؛ اما در مدل A540UP از تکنولوژی‌های اختصاصی ایسوس مثل Splendid و Eye Care استفاده شده است که باعث می‌شود چشم خسته نشود.
بلندگوهای این محصول از سری SonicMaster است که می‌توان تجربه‌ی صدایی باکیفیت و واضح را از آن انتظار داشت. کیبوردهای جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و پد لمسی یک‌تکه با حساسیت زیاد و امکان استفاده از فرمان‌های لمسی باعث شده است این محصول یک ابزار کارآمد برای انجام تمام کارهای روزمره باشد.


رابط‌های کاربری و پورت‌ها هم از تنوع خوبی برخوردارند و علاوه‌بر پورت‌های معمولی مثل LAN, VGA, USB 3.0, USB 2.0‌ یک پورت جدید USB Type-C Gen 1 هم دارد که در حال حاضر روی لپ‌تاپ‌های میان‌رده کمتر دیده می‌شود. این مدل مجهز به پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i7 7500U، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon R5 M420 با 2 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی مجزا، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک است که برای کاربری عمومی مناسب است. باتری 3سلولی لیتیوم‌یون آن تا 4 ساعت توان روشن نگه‌داشتن دستگاه را دارد

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi