لپ تاپ استوک

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت 2 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

Toshiba

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
2 TB
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 3.0
مقاوم در برابر آب
خیر
مقاوم در برابر ضربه
خیر
نقد و بررسی


هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance ظرفیت 2 ترابایت

هارد Canvio Advance از طریق درگاه USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود. بهره بردن از درگاهUSB3.0 به عنوان رابط هارد با کامپیوتر باعث شده که کاربر بتواند با سرعت زیاد به انتقال اطلاعات بپردازد.

 این هارد از نوع اکسترنال بوده و برای تامین انرژی خود نیازی به آداپتور برق ندارد. این موضوع باعث شده که از Canvio Advance بتوان در هر زمانی به راحتی استفاده کرد. طراحی مینیمال در این محصول آن‌را به یک هارد اکسترنال بسیار شیک تبدیل کرده است

. شرکت توشیبا همراه با ارائه‌ی Canvio Advance نرم‌افزاری را برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از هارد توسعه داده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

 با توجه به آن‌که هارد اکسترنال Canvio Advance در رنگ‌های مختلفی ارائه شده، می‌توان با هر سلیقه‌ای دست به انتخاب زد. هارد Canvio Advanceابعاد و وزن بسیار مناسبی دارد و کاربر می‌تواند آن را در کیف لپ‌تاپ خود قرار داده و همیشه با خود همراه داشته باشد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi