لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad V330

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
حافظه رم
12.0GB DDR4
نوع پردازنده
Intel® Core™ i7-8550U Processor
8M Cache
کارت گرافیک
AMD Radeon R5 M530 2.0GB Up To 4.0GB
سرعت پردازنده
1.8GHz~4.0GHz
هارد دیسک
1000GB SATA
صفحه نمایش
15.6" Full HD 1920x1080
وزن
2.2 kg
نقد و بررسی


لپ تاپ لنوو Ideapad V330

لپ‌تاپ Lenovo V330 یکی از محصولات میان‌رده‌ی کمپانی لنوو است که از نظر ظاهری و مشخصات فنی ویژگی‌هایی دارد که می‌تواند به یکی از گزینه‌های خرید شما تبدیل شود. با نقد و بررسی تخصصی این دستگاه همراه ما باشید.

کمپانی چینی لنوو بزرگترین تولیدکننده‌ی کامپیوترهای شخصی در دنیا است که لپ‌تاپ‌های خود را با طراحی ظاهری و مشخصات فنی متفاوت در سری‌های متنوعی چون اسنشیال (Essential)، یوگا (Yoga)، تینک‌پد (Thinkpad) و آیدیاپد (Ideapad) وارد بازار می‌کند.

در بین دستگاه‌های الکترونیکی و قابل حمل همیشه محصولات میان‌رده طرفداران و خریداران زیادی دارند. لپ‌تاپ‌های میان‌رده نیز همین وضعیت را دارند؛ چرا که نسبت به محصولات پایین‌رده مشخصات فنی بهتری دارند و از طرف دیگر نسبت به دستگاه‌های پرچمدار قیمت کمتری دارند. علاوه بر این نوت‌بوک‌های میان‌رده به خوبی نیاز بیشتر کاربران را برطرف می‌کنند.

بازار لپ‌تاپ‌های میان‌رده با طراحی ظاهری و مشخصات فنی متفاوت، فضای شلوغی را تجربه می‌کند و از این حیث کار نوت بوک Lenovo V330 اصلا ساده نیست.

لپ‌تاپ‌های زیادی در این بازه‌ی قیمتی و این بخش از بازار وجود دارند که می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند. اما کمپانی چینی لنوو به عنوان بزرگترین تولیدکننده‌ی کامپیوترهای شخصی به خوبی قواعد بازی را می‌داند.

لپ‌تاپ لنوو وی 330 با اینکه یک دستگاه میان‌رده‌ی تمام عیار و کامل نیست و مشکلاتی چون صفحه‌ی نمایش متوسط در آن به چشم می‌خورد، اما ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود در لیست خرید شما قرار گیرد.

طراحی ساده و زیبا، کیفیت ساخت خوب و بهره‌گیری از سخت‌افزار قابل قبول در این بازه‌ی قیمتی، همه و همه از نقاط مثبت این دستگاه است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi