لپ تاپ استوک

لپ تاپ 15اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad V330 - Ideapad V330

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

lenovo

دسته بندی:

LENOVO

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
صفحه نمایش مات
بله
صفحه نمایش لمسی
خیر
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکی
AMD
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
طبقه‌بندی
کاربری مالتی‌مدیا
سیستم عامل
ندارد
سری پردازنده
Core i7
نوع حافظه RAM
DDR4
دقت صفحه نمایش
Full HD|1920x1080
نقد و بررسی


لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad V330- A

Lenovo ("Le" و "Novo" (لاتین) برای "جدید") در سال ۱۹۸۴ به عنوان یک شرکت تجاری کامپیوتر چینی تاسیس شد. از سال ۲۰۰۴، این شرکت بزرگترین تولید کننده لپ تاپ در چین بوده و بعد از کسب بخش تقسیمات آی بی ام در سال ۲۰۰۵، چهارمین تولید کننده بزرگ جهان در جهان است. علاوه بر دسکتاپ و نوت بوک، این شرکت همچنین تولید مانیتور، پروژکتور، سرور و غیره در سال ۲۰۱۱، Lenovo اکثریت Medion AG، یکی از تولید کننده سخت افزار رایانه ای اروپا را به دست آورد. در سال ۲۰۱۴، Lenovo، موتورولا را تحریم کرد.

بررسی برای لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A انجام گرفته است. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A یک لپ تاپ مناسب برای فضاهای کاری و اداری است. از لحاظ فنی کارکرد قابل قبولی را دارد. همچنین قابلیت نصب و اجرای بازی های رایانه ای را نیز دارد. که این یک خبر خوب برای گیمر های حرفه ای محسوب می شود.


لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

 

.

پردازنده :

 پردازنده چهار هسته ای کم قدرت مبتنی بر Kaby-Lake-Refresh. این چهار هسته بین ۱٫۸ تا ۴ گیگاهرتز (Turbo Boost) پشتیبانی میکنند. و از HyperThreading پشتیبانی می شوند. GPU یکپارچه بین ۳۰۰ تا ۱،۱۵۰ مگاهرتز تنظیم شده است. SoC در یک فرآیند ۱۴nm + FinFET تولید می شود.

 اینتل Core i7 برای لپ تاپ ها بر پایه پردازنده ی LG1156 Core i5 / i7 برای دسکتاپ است. سرعت پایه CPU ها نسبتا کم است، اما به دلیل حالت توربو بزرگ، هسته ها به صورت پویا می توانند به ۳٫۲ گیگاهرتز (۹۲۰XM) اورکلاک شوند. بنابراین، CPU می تواند به همان سرعت سریع CPU دو هسته ای با سرعت بالا باشد، اما هنوز هم از ۴ هسته استفاده می کنند. به دلیل TDP بزرگ ۴۵ وات / ۵۵ وات، پردازنده تنها برای لپ تاپ های بزرگ طراحی شده است.

 


لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

 

طراحی :

طراحی و ساخت اگر یک شرکت که در ساخت دستگاه های با کیفیت بالا با مواد پلاستیکی و غیر گران قیمتش مناسب است این شرکت قطعا Lenovo است.  مورد V330 (15 ") در همه متفاوت نیست - کامپیوتر دارای بدنه شیکی است. این اندازه گیری در ۳۷۵ x 253 x 22.3 میلی متر (۱۴٫۷۶ * ۹٫۹۶ * ۰٫۸۸) و وزنه بیش از ۲ کیلوگرم است. همه چیز در این دستگاه فریاد می زند "کسب و کار"!!!

ما صفحه کلید را به رنگ خاکستری می بینیم که نوع چشم را جذب می کند. این کمی شاداب است. به ویژه اگر شما به دنبال یک تایپ سریع و طرح بندی خوب هستید. به جز برای کلید های arrow که کمی آزار دهنده است و از اندازه عجیب و غریبی برخوردار است. سمت چپ و راست آن بسیار بزرگ است و باعث می شود که دکمه های بالا و پایین کوچک تر دیده شوند. بیایید حرکت را از روی نوار پلاستیکی بر روی صفحه لمسی حرکت دهیم، که همچنین نوعی عجیب و غریب است . در ابتدا ممکن است به نظر نرسد، اما هنگامی که انگشت خود را سریعتر حرکت می دهید، آن را به صورت هیجان انگیزی حس می کنید، دوباره نیاز به استفاده از آن است.

 


لپ تاپ لنوو مدل Ideapad V330- A

 

امنیت :

شرکت Lenovo این دستگاه را برای امنیت بهینه سازی می کند. یکی از رایج ترین ویژگی های امنیتی بیومتریک - خواننده اثر انگشت است. این در مقابل سمت راست پایین صفحه کلید قرار گرفته است و ما ۱۰ تا از ۱۰ کار را انجام دادیم. در حالی که سریعترین نیست، قطعا بسیار دقیق است. به طور معمول، ما با نگاهی به گزینه های اتصال ادامه می دهیم. اینجا خیلی زیاد است هر دو طرف به طور کامل توسط I / O گرفته می شوند.

اتصالات :

از سمت چپ، ما یک سوکت شارژ، VGA و RJ-45 و همچنین یک پورت HDMI داریم. پس از آن ما در مجموع از سه پورت USB 3.0 - یکی از آنها نوع A خواب و شارژ فعال، در حالی که دو دیگر از نوع C، یکی از آنها می تواند به عنوان یک پورت شارژ استفاده می شود. از سوی دیگر، ما یک پورت USB Type-A دیگری را مشاهده می کنیم که هیچ پیشرفت خاصی ندارد. این یک جک هدفون و اسلات کارت SD به سمت جنوب است و یک درایو نوری دیجیتال به سمت شمال است.

 

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi