لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-GTX1080-O8G-GAMING

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
رابط اتصال
PCI Express 3.0
HDMI
دو عدد
مقدار حافظه
29800
نوع حافظه
GDDR5X
VGA
ندارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
بله
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
دو عدد
mini DisplayPort
ندارد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-GTX1080-O8G-GAMING

کارت گرافیک مدل ROG STRIX-GTX1080-O8G-Gaming یکی از مدل‌های رده بالای شرکت ایسوس است که کارایی بسیار بالایی داشته و انتخاب بسیار خوبی برای سیستم‌های حرفه‌ای و قدرتمند مخصوص بازی محسوب می‌شود. در این محصول از چیپ نسل جدید GTX1080 انویدیا استفاده شده که کارایی بسیار بالا و در عین حال مصرف انرژی کمتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد. 

کارت گرافیک مدل ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING محصول شرکت ایسوس است که از فناوری های اختصاصی ایسوس بهره می برد از جمله فناوریDirectCU III  که مجهز به لوله های انتقال حرارتی هستند که با GPU در تماس مستقیم می باشند. این لوله ها در مقایسه با لوله های مرجع، حرارت بیشتری را از GPU دفع کرده و محیط بازی را تا 30% خنک تر می کند.  یک سیستم خنک‌کننده بادی سه فن مخصوص ایسوس هم روی این کارت وجود دارد که به خوبی گرمای آن را دفع کرده و به چیپ اصلی اجازه می‌دهد حتی در شرایط کاری سنگین هم بدون افزایش دما و کاهش توان، به کار خود ادامه دهد.

 https://istgahfani.com/upload/15975659991.jpg

از دیگر ویژگی های این کارت گرافیک، یک خروجی DVI-D، دو خروجی HDMI و دو خروجی DisplayPort با حداکثر کیفیت 7680x4320، تکنولوژی CUDA با 2560 هسته و رابط PCI Express 3.0 می باشد. همچنین این کارت گرافیک از یک حافظه 8 گیگابایتی از نوع DDR5X با رابط 256 بیتی، که با فرکانس 10010MHz کار می کند، بهره می برد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi