لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ایسوس مدل CERBERUS-GTX1050TI-A4G

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
یک عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
29798
نوع حافظه
GDDR5
VGA
ندارد
DVI-I
ندارد
پشتیبانی از SLI
خیر
DVI-D
یک عدد
پشتیبانی از CrossFireX
خیر
DisplayPort
یک عدد
میزان حافظه
4 GB
mini DisplayPort
ندارد
تعداد مانیتور قابل اتصال
سه عدد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ایسوس مدل CERBERUS-GTX1050TI-A4G

سری ASUS CERBERUS-GTX1050TI-A4G Graphics Card مدل جدید کارت دستگاه های قدرتمند و حرفه ای شرکت ایسوس می باشد . تمامی کارتهای گرافیکی شرکت ایسوس به طور کامل توسط پروسه های تمام اتوماتیک مونتاژ و تولید میشوند.

استفاده از قطعات و مواد باکیفیت و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا سبب شده است تا کارتهای گرافیکی تولید شده توسط این شرکت از عملکرد و کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش بگذارند .

https://istgahfani.com/upload/15975667911.jpg

کارت گرافیک CERBERUS-GTX1050TI-A4G شرکت ASUS، با چهار گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 و فرکانس مؤثر 7008 مگاهرتز، کارت گرافیکی مناسب برای سیستم‌های خانگی است که از طریق رابط PCI Express3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و قادر است پردازش‌های گرافیکی را به‌خوبی انجام دهد. 

حافظه این کارت به مقدار 4 گیگابایت از نوع DDR5 بوده که از رابط 128 بیتی بهره می برد. همچنین دارای یک خروجی DVI-D، یک خروجی HDMI و یک DisplayPort با فرکانس 7008 مگاهرتز می باشد. این کارت گرافیک از تکنولوژی CUDA با 768 هسته بهره می برد.در ضمن حداقل منبع تغذیه مورد نیاز برای آن 300 وات و رابط اتصال آن PCI Express 3.0 می باشد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi