لپ تاپ استوک

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC630 ظرفیت 1 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

Apacer

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
1 ترابایت
نوع حافظه
قابل حمل
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 3.1
مقاوم در برابر آب
بله
مقاوم در برابر ضربه
بله
نقد و بررسی


هارد اکسترنال اپیسر مدل AC630 ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال  AC630  محصولی از برند  (Apacer) است. این هارد اکسترنال در فرم فاکتور 2.5 اینچی ساخته شده و دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم است. ابعاد خوب و کوچک محصول باعث شده تا بتوانید به ‌راحتی این هارد را با خود همراه و هر نوع داده‌‌ای را روی آن کپی کنید. در بدنه‌ی AC630 از لایه‌ی سیلیکونی استفاده شده که باعث می‌شود این هارد اکسترنال در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع مقاومت کند.

دورتادور هارد، شیاری وجود دارد که برای قرارگرفتن کابل اتصال به کامپیوتر تعبیه شده‌ است. ساختار داخلی هارد به‌گونه‌ای است که با استفاده از مکانیزم تعلیق داخلی، مانع از واردآمدن ضربه‌های شدید به هارددیسک داخلی و اطلاعات آن می‌شود. دریافت گواهینامه‌ی نظامی MIL-STD-810G 516.6 از ارتش ایالات متحده، AC630 را هارد اکسترنالی معرفی می‌کند که می‌تواند در برابر سقوط از ارتفاع هم دوام بیاورد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi