لپ تاپ استوک

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

ASUS

دسته بندی:

کارت گرافیک

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
HDMI
دو عدد
رابط اتصال
PCI Express 3.0
مقدار حافظه
29800
نوع حافظه
GDDR5
DVI-I
ندارد
DVI-D
یک عدد
DisplayPort
دو عدد
mini DisplayPort
ندارد
نقد و بررسی


کارت گرافیک ایسوس ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING  مجهز به پورت های HDMI,DVI و Display است و دارای درگاه ارتباطی PCIe 3.0 x16 می باشد

کارت گرافیک ایسوس ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMINGدارای گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 TI بوده و از فرکانس هسته گرافیکی 1683 مگاهرتز برخوردار است.

 کارت گرافیک ایسوس دارای حافظه 8 گیگابایت از نوع GDDR5 بوده و فرکانس موثر حافظه این مدل 8008 مگاهرتز می باشد. این محصول در ابعاد 232*134*298 میلیمتر ساخته شده و در بازار قطعات کامپیوتر با بدنه ی مقاوم و قدرت بسیار بالای چیپ گرافیکی به فروش می رسد.

کارت گرافیک مدل ROG-STRIX-GTX1070TI-A8G-GAMING که مخصوص بازی است دارای طراحی خنک ‌کننده با استفاده از فن‌های دوگانه و استاندارد IP5X و مقاوم در برابر گرد وغبار می باشد. این کارت گرافیک گیمینگ دارای کانکتور برق 1 عدد با 8 پین بوده و از HDCP پشتیبانی می کند.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi