لپ تاپ استوک

مادربرد گیگابایت مدل GA-H110-D3A rev. 1.0

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

GigaByte

دسته بندی:

مادربورد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
تعداد اسلات حافظه
دو عدد
اسلات PCI Express x16
یک عدد
نوع سوکت پردازنده
Intel LGA 1151
ابعاد
190 × 305 mm
فرم فاکتور
ATX
چیپ ست
Intel H110
حداکثر حافظه پشتیبانی شده
32 GB
بایوس دوگانه
ندارد
پنل اورکلاک
ندارد
نقد و بررسی


مادربرد گیگابایت مدل GA-H110-D3A rev. 1.0

مادربرد   GA-H110-D3A rev. 1.0  محصولی از برند     (GIGABYTE) است. این مادربرد بر پایه‌ی چیپ‌ست H110 شرکت (Intel) ساخته شده و از سوکت نصب پردازنده‌ی Intel LGA 1151 استفاده می‌کند.

با درنظرگرفتن مجموعه‌ی چیپ‌ست و سوکت پردازنده‌، می‌توان از پردازنده‌های متنوعی از تولیدات شرکت اینتل روی این مادربرد استفاده کرد. فرم ساختاری این مادربرد ATX است و تقریبا در تمام کیس‌های کامپیوتری جا می‌شود.

دو عدد اسلات DIMM برای نصب حافظه‌ی رم روی مادربرد GA-H110-D3A rev. 1.0 در نظر گرفته شده است و می‌توان تا 32 گیگابایت رم DDR4 را به صورت دوکاناله روی آن نصب کرد. حداکثر فرکانس رم پشتیبانی‌شده در این مادربرد 2400 مگاهرتز است. با استفاده از پورت‌ VGA موجود در پنل پشتی مادربرد می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به خروجی GA-H110-D3A rev. 1.0 وصل کنید.

درپنل پشتی این مادربرد 2 پورت USB3.1 و دو پورت USB2.0 تعبیه شده است که به کمک آن‌ها می‌توان اقدام به نصب فلش مموری، هارد اکسترنال وغیره کرد و اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi