لپ تاپ استوک

رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 2400 مگاهرتز CL16 اپیسر مدل Panther ظرفیت 4 گیگابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

Apacer

دسته بندی:

رم

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نوع حافظه
DDR4
نوع ماژول
DIMM
ظرفیت کلی
4 گیگابایت
پیکربندی
تک کاناله
فرکانس
2400 مگاهرتز
سیستم خنک کننده
هیت‌سینک
نقد و بررسی


رم دسکتاپ DDR4 تک کاناله 2400 مگاهرتز CL16 اپیسر مدل Panther ظرفیت 4 گیگابایت

 

 رم Panther DDR4 اپیسر جزو آخرین رم‌هایی است که این شرکت مخصوص پلت‌فرم پردازنده‌های مرکزی سری Skylake ساخته و بیشترین هماهنگی را با این معماری دارد. سیستم Heat Sync هم طوری طراحی شده که بیشترین درصد گرما را از برد و چیپ‌های آن خارج می‌کند. این رم، هم ازلحاظ عملکرد و هم از لحاظ بازه‌ی قیمتی، کاملا مناسب افرادی است که کامپیوترشان را برای انجام بازی‌ها سر هم می‌کنند

شرکت اپیسر سعی داشته تا در طراحی رم Panther DDR4 حس هیجان را القا کند. درست است که معمولا شکل ظاهری رم به خاطر قرارگرفتن در داخل کیس کامپیوتر و دیده‌نشدن اهمیت زیادی ندارد؛ اما باز هم داشتن یک رم با ظاهری متفاوت، کمی جذابیت دارد. روی برد رم، روکشی آلومینیومی قرارگرفته که همان سیستم تعادل دما (Heat Sync) است. حرارت تولیدشده از چیپ‌های روی برد به ف منتقل شده و رم سریع‌تر خنک می‌شود. طراحی این تکه آلومینیومی هم جذاب است و ف سیاه‌رنگی که روی آن یک پلنگ طلایی برجسته در حال خیز برداشتن است؛ به‌نوعی حس سرعت بالای رم را به کاربر القا می‌کند. در قسمت بالایی رم دندانه‌هایی قرار دارد که شیارهای خروج هوای گرم سیستم تعادل دماست؛ این دندانه‌ها هم به گفته‌ی سازنده شبیه به پنجه‌های پلنگ است.

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi