لپ تاپ استوک

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

وسترن دیجیتال

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
2 ترابایت
نوع حافظه
قابل حمل
سرعت انتقال داده‌ها
5 گیگابیت بر ثانیه
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 3.0
ابعاد
21.5 × 81.5 × 110 mm
وزن
250 gr
مقاوم در برابر آب
خیر
مقاوم در برابر ضربه
خیر
نقد و بررسی


هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYFT0020B ظرفیت 2 ترابایت

یکی از دلایل استفاده از هارددیسک‌های اکسترنال، راحتی تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبانی در آن‌هاست. برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان نرم‌افزارهای زیادی توسط شرکت‌های نرم‌افزاری تولید شده است؛ ولی این‌بار شرکت وسترن دیجیتال دست به‌ کار شده و نرم‌افزار رایگانی را برای هارددیسک‌های اکسترنال خود تولید کرده است.

شرکت وسترن دیجیتال، نرم‌افزار امنیتی بسیار کم‌حجمی برای هارددیسک‌اکسترنال My Passport در نظر گرفته است که به کمک آن می‌توان روی هارددیسک اکسترنال خود رمز گذاشت تا هیچ‌کس جز خودمان نتواند به اطلاعات موجود در آن دسترسی پیدا کند. هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود. بهره‌بردن از رابط USB3.0 باعث شده است که به کمک آن بتوان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد. این هارددیسک در ظرفیت‌های 1، 2، 3 و 4 ترابایتی تولید شده است؛ درنتیجه به‌راحتی می‌توان ظرفیت مد نظر خود را تهیه کرد.هارددیسک اکسترنال My Passport از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال دهد؛ اما شاید تمام آنچه از هارددیسک اکسترنال حرفه‌ای انتظار می‌رود، این نیست. شرکت وسترن دیجیتال، My Passport را به دو نرم‌افزار تجهیز کرده است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi