لپ تاپ استوک

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 ظرفیت 1 ترابایت

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

selicon power

دسته بندی:

هارد

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
ظرفیت
1 ترابایت
نوع حافظه
قابل حمل
ابعاد
26 × 92.3 × 132.5 mm
وزن
364 gr
نوع اتصال
باسیم
نوع رابط
USB 2.0 USB 3.0
مقاوم در برابر آب
بله
مقاوم در برابر شوک
بله
مقاوم در برابر خش
خیر
مقاوم در برابر ضربه
بله
سرعت انتقال داده‌ها
در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه
نقد و بررسی


هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 ظرفیت 1 ترابایت

در نگاه اول به هارد اکسترنال Armor A85 مقاومت این محصول در برابر ضربه خودنمایی می‌کند. البته نام این کالا (زره) نیز نشان‌دهنده قدرت مقاومت آن است. جنس بدنه‌ی Armor A85 از آلومینیوم است که این موضوع هنگام در دست گرفتن هارد به‌خوبی قابل‌لمس است. یک بندکشی دورتادور قسمت بالایی این محصول را فراگرفته است تا با قرار دادن کابل در آن کاربر نگران گم‌شدن کابل نباشد. درگاه USB این محصول در فضای مشکی‌رنگ این هارددیسک قرار گرفته است که علاوه بر زیبایی باعث می‌شود که از ایجاد لک و چربی روی هارد  در هنگام بیرون کشیدن کانکتور جلوگیری شود.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 از طریق درگاه USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود. درگاه ارائه‌شده روی هارد اکسترنال USB A بوده و درگاهی که به کمک آن می‌توان هارد را به کامپیوتر متصل کرد نیز USB3.0 A  است.  Type-Aبودن این هارد باعث شده که از آن بتوان به‌راحتی در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌هایی که حتی USB2.0 و USB3.0 دارند، استفاده کرد. البته امروزه هاردهای اکسترنالی به بازار عرضه‌شده‌اند که از رابط USB 3.1  بهره می‌برند. اگرچه هارد Armor A85 از این امکان بی‌بهره است اما سرعت آن را می‌توان رضایت‌بخش عنوان کرد.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi