لپ تاپ استوک

Dell Latitude 5570

موجود

تخفیف:

10%

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core i7
مدل پردازنده
6820HQ
فرکانس پردازنده
3.6 GHz
حافظه کش
8 مگابایت
ظرفیت حافظه رم
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
AMD
مدل پردازنده گرافیک
Radeon R7 M370 2GB
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS Matte
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
امکانات
USB3
3عدد
VGA
دارد
HDMI
دارد
SD Card Reader
دارد
Jack 3.5mm Dual
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4.1
وبکم
HD
بک لایت کیبورد
ندارد
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد
SIM Card
دارد
نقد و بررسی


در مشاغل جدیدی مثل تولید محتوا و تبلیغات نیاز به یک لپ تاپ به صرفه ولی قدرتمند حس می شود. به لپ تاپ هایی که جنبه تولید محتوای بیزنسی بیشتری دارند لپ تاپ های مالتی مدیا بیزنسی گفته می شود که ورک استیشن های ضعیفی هستند ولی با سرعت پاسخگویی بالا و قیمت به صرفه برای مشاغل مختلف. در این مطلب به معرفی یکی از بهترین لپ تاپ های مالتی مدیای بیزنسی ، لپ تاپ Dell Latitude 5570 می پردازیم.

لپ تاپ استوک Dell Latitude 5570

بدنه لپ تاپ Dell Latitude 5570

بدنه لپ تاپ استوک Dell 5570 مثل اغلب مدل های لپتاپ های Dell ، از جنس پلاستیک پلیمری بسیار مستحکم و انعطاف پذیر در برابر فشار ناگهانی و تدریجی ساخته شده است که علاوه بر آن وزن لپ تاپ را به حد چشمگیری کاهش داده است. کمپانی دل بعلت استفاده از اسکلت فولادی معمولا از این نوع بدنه استفاده می کند که وزن نهایی دستگاه نرمال باشد.

بدنه لپتاپ Dell 5570

نمایشگر لپ تاپ Dell Latitude 5570

صفحه نمایش لپ تاپ استوک Dell 5570 از نوع IPS با وضوح Full HD به رزولوشن 1920x1080 می باشد.

نمایشگر لپ تاپ استوک Dell 5570

مشخصات فنی لپ تاپ Dell Latitude 5570

لپ تاپ استوک Dell 5570 دارای سی پی یو core i7 از نسل 6820HQ می باشد که مخصوص پردازش گرافیکی می باشد و قابلیت اورکلاک بسیار بسیار بالایی دارد  که با افزایش ۱ گیگاهرتز فرکانس پردازنده را تا ۳.۶ گیگاهرتز می رساند.

رم لپ تاپ Dell Latitude 5570 نیز به ظرفیت ۸ گیگابایت از نوع DDR4 و قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت می باشد.

خرید لپتاپ استوک Dell Latitude 5570

گرافیک لپ تاپ استوک Dell Latitude 5570 از نوع مجزا و از کمپانی محبوب AMD به مدل Radeon M370 R7 با ظرفیت گرافیکی ۲ گیگابایت می باشد که در حین کار های سنگین تا ۸ گیگابایت فضای گرافیکی به اشتراک می گذارد.

این لپتاپ استوک دارای هارد SSD ۲.۵ اینچی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت می باشد که قابلیت ارتقاء به ظرفیت های بالاتر را داراست.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ استوک Dell Latitude 5570

لپ تاپ Dell 5570 دارای کیبورد و تاچ پد مشابه با لپ تاپ های Latitude دل می باشد که در این مدل ها کیبورد جزیره ای با فاصله کلید های استاندارد است. کیبورد این لپتاپ دارای نور پس زمینه نمی باشد.

کیبورد لپتاپ Dell 5570

تاچ پد ها هم طبق روال معمول روی لپ تاپ قرار دارند. تاچ پد اول به ابعاد 10x5.4 سانتی متر می باشد که اندازه خوبی دارد و تاچ پد دوم هم در مرکز کیبورد تعبیه شده است.

تاچ پد لپتاپ Dell Latitude 5570

سایر مشخصات کاربردی لپ تاپ Dell Latitude 5570

لپ تاپ استوک Dell 5570 دارای ۳ عدد پورت USB3.0 ، ۱ عدد پورت HDMI ، پورت LAN ، پورت VGA و جک ورودی و خروجی صدا می باشد. همچنین این لپتاپ دارای اسلات SD Card ، Sim Card و Smart Card نیز می باشد.

لپ تاپ Dell Latitude 5570 دارای وایفای با برد مناسب و بلوتوث نسخه ۴ می باشد. یک مودم LTE با سرعت فوق العاده بالا داخل لپ تاپ تعبیه شده است که به محض قرار دادن سیم کارت داخل لپ تاپ فعال می شود و به راحتی می توانید از اینترنت استفاده کنید.

خرید لپ تاپ استوک Dell 5570

ارزش خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude 5570

خرید لپ تاپ استوک Dell 5570 به منظور اداره کردن بخش تولید محتوای یک شرکت بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته که برای کارآموزان و کسانی که به صورت مستقل کار می کنند خیلی به صرفه می باشد ولی با این حال افراد تمایل دارند که برای انجام این گونه کار های سیستم های قدرتمند تری را خریداری نمایند که در صورت پیشرفت کاری نیازی به تعویض سیستم نباشد. پس اگر شما برای تولید محتوای استارت آپ خود و یا کارهای تدوین و آهنگسازی و به طور کل تمام فعالیت های صوتی و تصویری نیاز به یک لپ تاپ مناسب دارید ، خرید لپ تاپ استوک Dell Latitude 5570 می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد.

خرید لپتاپ کارکرده Dell Latitude 5570

برای استعلام قیمت و خرید لپ تاپ Dell 5570 می توانید به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید. همچنین فروشگاه ایستگاه فنی با تخصصی که سالیان سال مهندسان این شرکت جمع آوری کرده اند پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشد و پا به پای شما تا انجام یک خرید مطمئن همراه شماست.

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi