لپ تاپ استوک

HP Elite Book 820 G3

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core i5
مدل پردازنده
6300U
فرکانس پردازنده
2.9 GHz
حافظه کش
3 مگابایت
ظرفیت حافظه رم
8 گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD PCI M2
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
Intel
مدل پردازنده گرافیک
Intel HD 520
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
12.5 اینچ
نوع صفحه نمایش
TN MultiTouch
دقت صفحه نمایش
HD| 1366x768
امکانات
USB3
2عدد
VGA
دارد
Dispaly Port
دارد
SD Card Reader
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4.1
وبکم
HD
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد
SIM Card
دارد
نقد و بررسی


کمپانی HP در سری Elite Book که جزو لوکس ترین لپ تاپ ها هستند نیز اقدام به تولید لپ تاپ هایی با ظاهری شیک و امنیت بالا کرده است. یکی از این مدل لپ تاپ های بسیار شیک و سبک و کاربردی، مدل 820 G3 می باشد که در رده لپ تاپ های خانگی ، دانشجویی و اداری لوکس قرار می گیرد. با من همراه باشید تا به بررسی کامل این لپتاپ بپردازیم.

لپ تاپ استوک HP 820 G3

طراحی ظاهری لپ تاپ HP Elite Book 820 G3

اولین نکته ای که از لپ تاپ استوک HP 820 G3 به چشم می خورد بدنه بسیار زیبا و نقره ای رنگ آن است که نیمه براق می باشد. بدنه خارجی این لپ تاپ از پلاستیک تقویت شده فیبر کربنی و بدنه داخلی آن از آلیاژ آلومینیوم-منیزیم ساخته شده است که بسیار مستحکم و انعطاف پذیر در برابر ضربه و فشارات وارده به دستگاه است. استفاده از این متریال ها در ساخت بدنه لپ تاپ 820 G3 به این دستگاه وزن بسیار سبکی حدود ۱.۲ کیلوگرم داده است که بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

بدنه لپ تاپ HP Elite Book 820 G3

نمایشگر لپ تاپ استوک HP Elite Book 820 G3

به صورت بسیار ناباورانه ای برای نمایشگر ۱۲.۵ اینچی لپ تاپ HP 820 G3 از مدل TN به جای IPS استفاده شده است. این نمایشگر ها وضوح رنگی کمتری دارند و وقتی از اطراف به آن ها نگاه می کنیم نور صفحه تاریک و یا روشن می شود. البته لپتاپ استوک HP 820 G3 دارای مدل هایی با نمایشگر لمسی از نوع TN نیز هستند که برای برخی از کارها مناسب است. رزولوشن نمایشگر 820 G3 نیز 1366x768 با وضوح HD می باشد.

نمایشگر HP 820 G3

مشخصات فنی لپ تاپ استوک HP Elite Book 820 G3

برخلاف ظاهر سبک و باریک لپ تاپ استوک HP 820 G3 این لپ تاپ دارای سیستم بسیار روان و مناسبی است که سرعت بسیار بالایی در پردازش و انتقال اطلاعات دارد. سی پی یو این لپ تاپ core i5 از نسل 6300 با کارایی U مصرف کم انرژی ساخته شده تا در کنار قدرت این لپ تاپ شارژدهی مناسبی داشته باشد. رم لپ تاپ HP 820 G3 نیز از مدل DDR4 میباشد و تا ۶۴ گیگابایت قابل ارتقاء است که در مدل ساخت شرکت  HP مقدار ۸ گیگابایت دارد و این سری لپ تاپ ها دارای گرافیک آنبرد Intel HD 520 میباشند که تا ۴ گیگابایت فضای گرافیکی در اختیار کاربر قرار می دهد. سرعت انتقال اطلاعات بالای این لپ تاپ استوک را مدیون هارد های بی نظیر SSD PCI از نوع M2 هستیم که سرعت پاسخگویی سیستم را تا ۳۰ برابر افزایش داده است.

لپ تاپ HP 820 G3

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Elite Book 820 G3

لپ تاپ HP 820 G3 به یک کیبورد ضد پاشش آب مجهز است که خطر آسیب دیدگی کیبورد و اجزای داخلی لپ تاپ را از بین می برد. همچنین کیبورد این لپ تاپ استوک دارای دو مرحله روشنایی می باشد و همچنین در صورت کار نکردن مداوم با آن، کیبورد غیر فعال می شود که تنظیمات آن در BIOS قابل دسترسی می باشد.

کیبرد لپتاپ استوک HP 820 G3

از طرفی HP در لپ تاپ 820 G3 از یک تاچ پد معمولی استفاده کرده که برای لمس چند انگشتی کمی غیرکاربردی است ولی لطافت و حساسیت مناسبی دارد. همچنین می توانید با دو ضربه به گوشه سمت چپ و بالای تاچ پد آن را غیرفعال کنید.

 

سایر مشخصات لپ تاپ استوک HP Elite Book 820 G3

لپ تاپ استوک HP 820 G3 دارای پورت های کامل با فاصله مناسبی از هم می باشد. این لپ تاپ دارای ۲ عدد پورت USB3.0 ، یک پورت Type C و پورت های VGA و Display می باشد. البته که تمام لپ تاپ ها نیز دارای سوکت LAN می باشند. این لپ تاپ همچنین دارای ورودی SD Card و micro SIM نیز هست. بلوتوث و وایفای قدرتمند این لپ تاپ نیز از اتصالات بیسیم آن بشمار می رود.

پورت لپتاپ استوک HP 820 G3

ارزش خرید لپ تاپ استوک HP Elite Book 820 G3

با توجه به این نکته که سری Elite Book لپ تاپ های HP از مدل های رده بالا و لاکچری محسوب می شوند با توجه به طراحی خاص و امنیت بالایی که دارند جزو خرید های عمر دار و با کیفیت محسوب می شود. خرید لپ تاپ استوک HP 820 G3 یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال یک لپ تاپ شیک، سبک با قابلیت های کاربری و امنیتی بالا هستند مناسب است و ارزش خریدش را دارد. برای خرید لپ تاپ استوک HP Elite Book 820 G3 حتما از متخصصین ایستگاه فنی مشاوره رایگان بگیرید.

خرید لپ تاپ استوک HP 820 G3

فروشگاه ایستگاه فنی ، وارد کننده انواع لپ تاپ استوک ، فضای امنی برای خرید لپ تاپ استوک به همراه مزایای ویژه و مشاوره رایگان برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi