لپ تاپ استوک

Dell Precision 3530

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
core i7
مدل پردازنده
8850H
فرکانس پردازنده
4.3-2.6 GHz
حافظه کش
9 مگابایت
ظرفیت حافظه رم
16 گیگابایت
نوع حافظه رم
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
SSD
گرافیک
سازنده پردازنده گرافیک
Nvidia
مدل پردازنده گرافیک
Quadro P600 4GB
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش
15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش
IPS Dream color matte
دقت صفحه نمایش
Full HD| 1920 x1080
امکانات
Type_C
دارد
USB3
3عدد
VGA
دارد
HDMI
دارد
SD Card Reader
دارد
LAN
دارد
Bluetooth
4.1
وبکم
720p HD
بک لایت کیبورد
دارد
میکروفن
دارد
اسپیکر
دارد
Dock connector
ندارد
نقد و بررسی


در رده لپ تاپ های بسیار کاربردی که با نام ورک استیشن شناخته می شوند تا قبل از این شاهد لپ تاپ هایی با وزن بالا و ظاهر صنعتی بودیم که اکنون جای خود را به لپ تاپ های نیوفیس و باریک و قابل حمل دادند. در این رده کمپانی دل دارای لپ تاپ های بسیار متنوع و کارآمدی می باشد که نمونه آن لپ تاپ Dell Precision 3530 می باشد. با ایستگاه فنی همراه باشید تا این لپتاپ استوک رو باهم بررسی کنیم.

لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

مشخصات فنی لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشت از سری core i7 ، مدل 8850H مناسب کار های رندرینگ، طراحی گرافیکی و حتی گیمینگ برای دانشجو ها و مهندسان و استفاده های خانگی می باشد.

رم این لپ تاپ استوک 16 گیگابایت از نوع DDR4 تا 64 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد. گرافیک آنبرد لپ تاپ Dell 3530 مدل Intel UHD 630 می باشد و مهمتر از همه گرافیک قدرتمند Nvidia Quadro P600 4GB نیز به صورت گرافیک مجزا روی این لپ تاپ قرار دارد که این سیستم را در پاسخگویی به رندرینگ های سنگین موفق کرده است. تفاوت گرافیک آنبرد و مجزا نیز از مطالب مفیدی است که خواندن آن برای درک بیشتر مطلب به شما توصیه می شود.

مشخصات فنی لپ تاپ Dell Precision 3530

فضای ذخیره سازی این لپ تاپ استوک قدرتمند نیز دارای ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD NVMe می باشد که قابل ارتقاء به ظرفیت های بالاتر نیز هست.

همچنین وجود دو فن مجزا داخل لپ تاپ Dell Precision 3530 بسیار کارآمد است و دمای بدنه را به حد مناسبی، برای کار طولانی، کاهش داده اما باتوجه به فرکانس بالای پردازنده و گرافیک باز هم لپ تاپ داغ می کند.

 

بدنه لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

نمایشگر Dell Precision 3530

بدنه این لپ تاپ استوک از جنس آلیاژ فیبر کربن و پلاستیک مهندسی تهیه شده و استفاده از این متریال در ساخت بدنه خارجی لپ تاپ Dell 3530 وزن آن را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است و آن را یک ورک استیشن قابل حمل ساخته است.

این آلیاژ دارای استحکام مناسب و انعطاف پذیری خوب برای تحمل فشار و ارتجاعات می باشد. اسکلت داخلی همچنان از جنس فلزی و بسیار مقاوم است تا اجزای با ارزش سیستم را از آسیب فیزیکی حفظ کند.

 

نمایشگر لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

صفحه نمایش لپ تاپ Dell 3530 به ابعاد ۱۵.۶ اینچ با نسبت تصویری نرمال 16:9 و وضوح تصویری Full HD با رزولوشن 1920x1080 می باشد که با قابلیت Dream color رنگ ها را به صورت خیره کننده ای نمایش می دهد.

لپ تاپ دست دوم Dell Precision 3530

نور صفحه قابل تنظیم است و حداکثر تا نزدیک ۳۰۰ کندل در هر متر مربع نور تولید می کند.

 

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Dell Precision 3530

کیبورد لپ تاپ Dell Precision 3530 نیز تفاوت خاصی با کیبورد لپ تاپ های جدید دیگر ندارد، از نوع جزیره ای و با حساسیت نرمال می باشد و تاچ پد نیز همانند کیبورد بسیار معمولی و با حساسیت مناسب طراحی شده است و راضی کننده می باشد.

کیبورد لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

سایر مشخصات کاربری لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

این لپ تاپ دارای خروجی های کامل، شامل ۳ عدد پورت USB3.0 ، Type-C ، خروجی تصویر HDMI و VGA و همچنین دارای اسلات SD Card می باشد. کیفیت بلندگو های این لپ تاپ استوک دارای کیفیت بیشتر از حد معمول است ولی با این حال همانند سایر لپ تاپ ها در پخش صدا های بم و بیس دارای ضعف است.

پورت های لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

باتری لپ تاپ استوک Dell 3530 از نکات بسیار مثبت این لپ تاپ است و از آنجا که این لپ تاپ برای حمل و نقل راحت طراحی شده است، طول عمر باتری نیز با وایفای روشن (که برق زیادی مصرف می کند) حدود ۹ ساعت می باشد.

باتری لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

ارزش خرید لپ تاپ استوک Dell Precision 3530

یکی دیگر از نقاط بسیار مثبت لپ تاپ Dell 3530 برای کاربران قیمت فوق العاده ارزان به نسبت بازدهی و اجزای قدرتمند سیستم است. حتی بنچمارک های خارجی نیز این مورد را تحسین کردند و جزو مزایای ویژه این لپ تاپ معرفی کرده اند و همین نکته خرید لپ تاپ استوک Dell Precision 3530 را لذت بخش کرده و این لپتاپ جزو پرفروش ترین ورک استیشن های قابل حمل می باشد.

ایستگاه فنی

تیم ایستگاه فنی واردکننده تخصصی لپتاپ استوک در ایران می باشد. برای مشاهده قیمت لپ تاپ Dell Precision 3530 و خرید لپ تاپ استوک به ابتدای همین صفحه مراجعه کنید.

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi