لپ تاپ استوک

DELL E6520

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Dell

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
برند
دل
مدل
E6520
پردازنده
cori 5
نسل
2
حافظه رم
4GB
حافظه هارد
500gb
نوع رم
DDR3
گرافیک
Intel
اندازه صفحه نمایش
15.6اینچ
کیفیت صفحه نمایش
HD
سایر امکانات
پورتHDMI-پورت USB-اترنت- وبکم و ....
نقد و بررسی


Dell Latitude E6520 لپ تاپی خوش فروش از کمپانی مطرح دِل (Dell) است . از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ 15.6 اینچی و تجاری ، مناسب بودن آن برای استفاده های طولانی مدت و شرایط سخت است . چرا که این دستگاه مطابق با استاندارد نظامی G810 بوده و جزو لپ تاپ صنعتی است.

طراحی Dell E6520

اولین نکته ای که کاربران در طراحی Dell E6520 متوجه آن می شوند ، وزن بالای آن است . این دستگاه با 2819 گرم واقعا سنگین است ، اما استحکام ساختار آن ، این سنگینی را جبران می کند. کمپانی DELL  مواد گران قیمتی را در ساختار دستگاه انتخاب کرده است. استحکام E6520 به قدری است که نمی توان دستگاه را براحتی خم کرد. قسمت زیر درایو DVD که معمولا از ضعیف ترین نقاط هر لپ تاپ است ، می تواند در برابر فشار دچار هیچ گونه فرورفتگی ای نشود . درب لپ تاپ کاملا محکم و قوی ساخته شده است .به طوری که فقط در هنگام برداشتن آن از گوشه ها ، می توان آن را پیچ و تاب داد . سطح بدنه از آلومینیوم براش شده ساخته شده است و اثر انگشت به سختی قابل مشاهده است.

صفحه نمایش Latitude E6520

صفحه نمایش LED مات Latitude E6520 دارای وضوح تصویر 1366 x 768 پیکسل در سبک مصرفی است و دارای کیفیت HD میباشد به علت وجود روکش مات در این صفحه نمایش شما میتوانید براحتی در محیط های باز قابل استفده میباشد.

صفحه نمایش  


کیبورد E6520

کلید های کیبورد این لپ تاپ استوک بدون صدا میباد و حس قابل قبولی را برای کاربر به ارمغان می آورد.مهندسین دل با دقت خاصی که برای طراحی این نوع کیبورد استفاده کرده اند کاربران هنگام کار با آن احساس خستگی نمیکنند و براحتی از آن استفاده میکنند.

کیبورد e6520


اتصالات Dell Latitude E6520

 

در سمت راست این لپ تاپ استوک پورت های USB و خروجی صدا و تصویر مشاهده میشود.در سمت چپ دستگاه نیز شما میتوانید پورت های USB,HDMI,e-sata و DVD-ROM را مشاهده کنید.

همانطور که میدانید تمامی لپ تاپ های استوک صنعتی فول پورت میباشند به همین دلیل در پشت دستگاه پورتethernet  و ورودی شارژر و یک پورت USB را مشاهده میکنید.

پورت های E6520 

محصولات مشابه

نمایش همه

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi