لپ تاپ استوک

HP Pavilion 13

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
نام تجاری
HP
مدل
Pavilion 13-bb0075TU
نسل پردازنده
11
پردازنده
core i3
اندازه صفحه نمایش
13.30 اینچ
وضوح
1920x1080 پیکسل
رم
8 گیگابایت پردازنده گرافیکی
INTEL
صفحه لمسی
دارد
تعداد پورت های اتصالی
3
عمر باتری
8.5
سلول باتری
3
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک HP Pavilion 13

 

نام این محصوی HP Pavilion 13 می باشد. کمپانی HP با طراحی بسیار زیبا در این لپ تاپ استوک و همینطور نرم افزار و سخت افزار خوبی که که به کار بده است،  توانسته اعتماد کاربران را جلب کردهو فروش خوبی از این محصول داشته باشد . سری pavilion   از سری لپ تاپ های کاربردی و خوب کمپانی HP می باشد.

 

طراحی لپتاپ استوک HP pavilion 13  

 

اندازه ی صفحه نمایش این لپ تاپ دست دوم  13.3  اینچ می باشد و با رزولیشن (1920 x 1080) تصویر را به کاربر نشان می دهد و نسبتا اندازه ی ان متوسط است و شما می توانید با خیال راحت در حالتی که نور به ان تابیده می شود با این دستگاه کار کنید . حداقل ابعاد این دستگاه 31.1 x 21.1 x 1.54   سانتی متر می باشد و طراحی خوش ساختی دارد . دقت صفحه نمایش این لپ تاپ بالاست و فاقد صفحه نمایش مات می باشد و صفحه نمایش این دستگاه لمسی می باشد. وزن این لپ تاپ استوک 1.3 کیلوگرم می باشد و برای حمل و نقل آن وزدن زیادی را تحمل نمیکنید و به راحتی ان را جا به جا خواهید کرد. تمامی لپ‌تاپ‌های جدید HP بدنه‌ی فلزی یکپارچه دارند که حس بسیار خوبی به کاربر منتقل می‌کند. اچ‌پی تلاش کرده است حاشیه‌ی اطراف صفحه ‌نمایش محصولات جدیدش را کاهش دهد تا لپ‌ تاپ Pavilion 15 نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۶ درصدی ارائه دهد. به‌علاوه ، مدل جدید Pavilion 13 از مدل‌های پیشین این لپ‌ تاپ اچ‌پی ابعاد کوچک‌تری دارد.

 

 

حافظه و گرافیک لپتاپ استوک HP pavilion 13  

 

ظرفیت حافظه  این لپ تاپ استوک  4  گیگابایت ازنوع  DDR4 SDRAM می باشد و برای کار کردن با برنامه های سنگین شما میتوانید رو این لپ تاپ حساب کنید . حافظه داخلی این لپ تاپ استوک  500 گیگ از نوع SSD می باشد  و از سرعت بالایی برخوردار است. سازنده ی پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ شرکت اینتل می باشد که در نوع خودش بینظیر می باشد. مدل پردازنده ی گرافیکی این لپ تاپ Intel Geraphic HD 620 می باشد و بدن حافظه ی گرافیکی مجزا می باشد . در تست ما بازی Call Of Duty Black ops  سری جدید به راحتی با 4 DVD9 نصب شد و  لحاظ گرافیک این دستگاه ، قابل قبول می باشد.

 

 

 

 

کیبورد لپتاپ استوک HP pavilion 13  

 

کیبورد لپ تاپ اچ پی HP pavilion 13   یکی از قطعات پرکاربرد ‌نوت‌بوک اچ پی هست. این مدل لپ تاپ HP از محبوبترین دستگاه‌های این کمپانی است. اگر شما‌ به عنوان کاربر این دستگاه، یک برنامه نویس و یا تایپیست حرفه ای باشید ، ساعات زیادی را با صفحه کلید لپ تاپ خود سرو کار دارید.

 

 

 

این لپ تاپ استوک با قیمتی مناسب برای کاربران و کسانی که می خواهند روزمره های خود را با این با خیال راحت و به راحتی کار کنند ، مناسب می باشد و شما مشتریان گرامی برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول میتوانید با پشتیبانی ایستگاه فنی در ارتباط باشید.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi