لپ تاپ استوک

HP Pro Book 645 G1

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
پردازنده
A4 - 5
حداکثر سرعت پردازنده
3.3 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده
2.6 گیگاهرتز
حافظه رم
4 گيگابايت قابل ارتقاء
هارد
300 G
گرافیک
Intel HD Graphics
صفحه نمایش
14 اینچ
وزن
2.1 کیلوگرم
HDMI
ندارد / قابلیت تبدیل از DISPLY به HDMI دارد
درایو نوری
ندارد
نقد و بررسی


صفحه نمایش لپ تاپ استوک  HP Pro Book 645 g1

این لپ تاپ استوک با صفحه نمایش  14 اینچی با رزلویشن 1366768*  پیکسل در نوع لپ تاپ های پرو بوک ساخته شده است. این صفحه نمایش،  مات طراحی شده و باعث می شود تا نورهای اطراف شما مانع انجام کارهایتان نشود. صفحه نمایش های سری پرو بوک در اچ پی با سری لپ تاپ های تینک پد (Thinkpad) تفاوت زیادی ندارند و صفحه نمایش ها طوری طراحی شده اند که شما بتوانید در مقابل با نور خورشید به راحتی کار کنید طوری که چشم هایتان اذیت نشودند.

 

 

 

پردازنده لپ تاپ استوک HP Pro Book 645 g1   

 

پردازنده  A4 – i5 وظایف خود را در پروبروک انجام می دهد که بر اساس معماری Richland ساخته شده است. بخش CPU APU یک پردازنده دو هسته ای دارد که با نرخ پایه 2.9 گیگاهرتز ساعت اجرا می شود . سرعت پردازش می تواند تا 3.5 گیگاهرتز از طریق توربو افزایش یابد که AMD TDP APU را با 35 وات مشخص می کند.
شما با خیال راحت میتوانید برنامه ی نسبتا سنگینی رو در این لپ تاپ استوک اجرا کنید و خیالتان از بابت کند کار کردن یا هنگ کردن این دستگاه استوک راحت باشد.

 

لپ تاپ استوک HP Pro Book 645 G1

 

 

کارت گرافیک و باتری  HP Pro Book 645 g1



پردازنده گرافیکی ATI 1G در ProBook در این لپ تاپ استوک استفاده شده است. سرعت این کارت گرافیک می تواند به 720 مگاهرتز از طریق توربو افزایش یابد. برای گیم و انجام کار های گرافیکی مناسب می باشد و به راحتی نرم افزار هارا اجرا می کند. باتری ProBook ، در پشت این لپ تاپ قرار گرفته است . صفحه نمایش با حداقل روشنایی کار ، نمایه صرفه جویی در انرژی فعال و ماژول های بی سیم خاموش هستند . باتری این لپ تاپ 4 ساعت خاموش می شود و دوباره نیاز به شارژ دارد .

 

لپ تاپ استوک HP Pro Book 645 G1

 

 

در جمع بندی این محصول می توان گفت که لپ تاپ استوک HP Pro Book 645 g1 بسیار دستگاه کاربردی می باشد و میتوان برای کار های روز مره ی خود انتخاب مناسبی باشد . ممنون از این که با ایستگاه فنی همراه بودید.

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi