لپ تاپ استوک

notebook nx7000

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
پردازنده
Intel corei 2 M 1.5 GHz
حافظه پنهان
1 مگابایت
سرعت حافظه
512 مگابایت
حافظه
2 گیگابایت
درایو نوری
DVD-ROM
هارد
120/160/250ssd
صفحه نمایش
15.4
گرافیک
اینتل 1
اتصالات usb3
دارد
پروتکل بی سیم
بلوتوث
پشتیبانی از فلش مموری
کارت حافظه SD
نقد و بررسی



طراحی

لپ تاپ استوک notebook nx7000 با صفحه نمایش 15.4 پیکسلی و با رزولوشن HD تصویر را با کیفیت بالا به کاربر نشان می دهد . این صفحه نمایش با رزولوشن بالایی ، پیکسل تصاویر را به نمایش در خواهد اورد. اچ پی برای لپ تاب nx7000 نمایشگر led را در نظر گرفته است , تصویر با استفاده از لامپ های کوچک led به نمایش در می آیند.

 

لپ تاپ استوک notebook nx7000


پردازنده
این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i2 -3 که اچ پی در این لپ تاپ از آن استفاده کرده است تا بتوانید به راحتی با هر برنامه ای که خواستید ، کار کنید . این لپ تاپ استوک Core i2 دارای 1 مگابایت حافظه کش می باشد که میتواند مقدار قابل توجهی از حافظه رم را در خود ذخیره کند. فرکانس کاری این پردازنده 1.5 GHz میباشد.

 

لپ تاپ استوک notebook nx7000

 

صفحه کلید

صفحه کلید این لپ تاپ کاملا استاندارد می باشد و باعث میشود تا هنگام تایپ کمتر خطای نوشتاری رخ بدهد؛ بافشردن کلیدهای این کیبورد هیچگونه سفتی احساس نخواهید کرد. فاصله بین کلید ها کاملا به اندازه می باشد و در تست های تایپ ده انگشتی که ما توانستیم با سرعت خوب و بالایی به تایپ کردن بپردازیم.

 

لپ تاپ استوک notebook nx7000

 

 

این لپ تاپ استوک با سرعت و قدرت پردازش و گرافیک خوبی که دارد اندازه صفحه نمایش 15 اینچی و وزن متناسب ، این دستگاه از سری صنعتی و مقاوم اچ پی از سری های قوی nx ، سفارش اروپا ، دارای کی بورد و بدنه مقاوم و محکم از جنس آلومنیوم می باشد.

 

 

 لپ تاپ استوک notebook nx7000

 این لپ تاپ استوک دارای بدنه ی قوی و طراحی زیبا و استاندارد توانسته تا توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کرده و در دسته ی صنعتی قرارا دارد و میتوانید کار های روزمرهی خود را به این لپ تاپ استوک بسپارید.

 

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi