لپ تاپ استوک

HP EliteBook 6930p

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

HP

دسته بندی:

لپ تاپ استوک Hp

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
پردازنده
Intel Core 2 Duo P8700 3M Cache
2.53GHz
حافظه
2GB DDR2
حافظه داخلی
250GB HDD
کارت گرافیک
Intel HD Graphics
صفحه نمایش
LED 15.4inch-1280x800
بلوتوث
دارد
کاربری
عمومی ، صنعتی
حسگر انگشتی
دارد
ابعاد
26x14x5.7 میلیمتر
نقد و بررسی


طراحی

HP تولید کننده ی آمریکایی که هنوز هم برای کاربران شهرت زیادی دارد، توانسته تا در زیبایی لپ تاپ های خود ایده های خوبی را پیاده سازی کند
بدنه این لپ تاپاستوک از آلمینیوم می باشد و 15 اینچ صفحه نمایش این لپ تاپ نسبتا برای کاربران مناسب بوده و از نظر دقت کیفیت ، تصویر خوبی را به کاربران نشان می دهد. . این لپ تاپ استوک دارای یک صفحه نمایشگر با رزولوشن 1280x800 پیکسل بوده که به خوبی می تواند تصاویر را با وضوح بالایی ارائه بدهد.

 

 

لپ تاپ استوک EliteBook 6930p

 

کیبورد

کیبورد این لپ تاپ استوک با طراحی منحصر به فردی انجام شده و رعایت فاصله گذاری بین کلید های لپ تاپ توانسته تا توجه کاربران را به خود جلب کند و شما میتوانید به راحتی به تایپ های روز مره ی خود برسید و نرم بودن کلید های کیبورد هم از نکته های مثبت این دستگاه می باشد.

 

لپ تاپ استوک EliteBook 6930p

باتری و تجهیزات

 

لپ تاپ دست دوم سری EliteBook مدل 6930p از یک کارت حافظه SD , MMC تشکیل شده  و دارای شبکه  وای فای می باشد. لپ تاپ استوک HP مجهز به یک باتری با کیفیت 6 سلولی از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 55 وات ساعت استاین محصول از نظر فیزیکی در ابعاد 26x14x5.7 میلیمتر و با وزن 2.35 کیلوگرم ساخته شده .

 

لپ تاپ استوک EliteBook 6930p

پردازنده و کارت گرافیک

لپ تاپ دست دوم HP مدل EliteBook 6930p دارای پردازنده Intel Core 2 Duo P8700 با فرکانس 2.53 گیگاهرتز و حافظه کش 3 مگابایت با کارت گرافیک Intel HD Graphics می باشد.

این لپ تاپ دست دوم با کاربری عمومی و صنعتی توانسته خود را در بازار داغ لپ تاپ  های استوک جای بدهد  و از پورت های متعددی بهره می برد که می توان به : دو پورت USB2.0، یک پورت LAN، یک پورت HDMI، یک پورت DVI-D و یک پورت VGA اشاره نمود. شبکه بیسیم وای فای با استاندارد 802.11a, b, g، شیار کارت حافظه SD و MMC، بلوتوث نسخه 2.0، و حسگر انگشت از ویژگی های مهم دیگر این لپ تاپ دست دوم اچ پی می باشد.

 

لپ تاپ استوک EliteBook 6930p

 

در مجموع این لپ تاپ استوک در گروه عمومی و صنعتی طوری طراحی و پیکر بندی شده تا شما بتوانید کار های روز مره ی خود را به این لپ تاپ بسپارید و از کار با ان لذت ببرید.

 

 

 

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi