لپ تاپ استوک

Dell Latitude E7470

موجود

امتیاز:


تعداد:

0

برند:

DELL

دسته بندی:

microsoft

سفارش تلفنی
تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

ایستگاه فنی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

ایستگاه فنی

ضمانت اصل بودن متریال

ایستگاه فنی

ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز

مشخصات فیزیکی
وزن
1420 g
ابعاد
33.4 × 1.9 × 23.2 cm
گرافیک
انبورد
مدل گرافیک
Intel® HD Graphics 520
نسل پردازنده
6
حافظه
GB SSD 256
پردازنده
intel core i5 - intel core i7
رم
8 گیگابایت
اندازه صفحه نمایشگر
14 اینچ
درایور سی دی
ندارد
نوع صفحه نمایش
TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش
Full HD - 1920 x1080
پورت HDMI
دارد
تعداد پورت
3عدد
نقد و بررسی


لپ تاپ استوک  Dell-Latitude-E7470

لپ تاپ Dell Latitude E7470 کاملاً  شاسی براقی دارد و دارای بدنه ای باریک و نرم و با آلیاژ منیزیم است. درپوش بالای رومیزی این نوت بوک بسیار زیبا طراحی شده است ، هرچند این دستگاهنسبت به اثر انگشت نیز حساس است.

لپ تاپ E7470  به اندازه کافی کوچک و به اندازه کافی سبک است تا بتواند بدون هیچ مشکلی در کیف شما قرار بگیرد.  این لپ تاپ با طراحی ساده و زیبایی که شکل گرفته توانسته تا توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کرده و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده.

Dell-Latitude-E7470

پورت ها

برخلاف اکثر نوت بوک ها ، لپ تاپ Dell Latitude 14 E7470 دارای اکثر درگاه های پشتی است. این بدان معناست که برای دسترسی به ورودی برق رایانه شخصی ، دو پورت USB 3.0 ، پورت HDMI ، mini DisplayPort و جک اترنت باید کار دیگری را انجام دهید. تنها درگاه هایی که در لبه ها پیدا خواهید کرد یک جک هدفون / میکروفون ، یک اسلات کارت SD ، یک درگاه سیم کارت و یک ورودی USB 3.0 است.

Dell-Latitude-E7470

نمایشگر
صفحه نمایش استاندارد ۱۰۸۰p لپ تاپ دل E7470 برای کار کاملاً با کیفیت و وضوح بالایی تصویر را به کاربر نشان میدهد و به اندازه کافی رنگارنگ و پر جنب و جوش است. صفحه ی این لپ تاپ استوک با دقت پیکسل بالا و در نور افتاب میتواند تصویر خوبی را به رخ بکشد

Dell-Latitude-E7470

صفحه کلید ،  
یک صفحه کلید راحت و رضایت بخش در این لپ تاپ استوک قراردارد ونوشتن گزارش ها را آسان می کند. تاچ پد  این لپ تاپ استوک کمی حساس است و نرمی و روان بودن آن هم جزو خصوصیات این لپ تاپ به حساب میاید.
عملکرد و گرافیک
این لپ تاپ استوک با پردازنده Intel Core i5-6200U با ۸ گیگابایت حافظه رم ، آماده است تا کار شما را انجام دهد  . از طرفی دیگر ، ما هنوز ندیده ایم که این لپ تاپ در حین انجام کار سنگینی که با نرم افزار فتوشاپ  و Adob xd  که همزمان اجرا بود کم بیاورد  .

این لپ تاپ علاوه بر مناسب بودن برای انجام کار های رو مزه مناسب برای گیم و بازی های در حد میباشد و میتوانید روی این لپ تاپ استوک  حساب باز کنید.

 Dell-Latitude-E7470

 در نتیجه یک صفحه نمایش روشن و واضح ، عملکرد کلی خوب ، یک صفحه کلید راحت و بیش از دوام باتری کافی در طول روز این واقعیت که هم بادوام است و هم فوق العاده براق است و میتوانید به راحتی کار های خود را به این لپ تاپ استوک دل بسپارید

نظرات


امتیاز به محصول

ثبت نظر


دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید


از کیبورد فارسی استفاده کنید بهتر است از فضای خالی بیش از حد معمول شکلک یا ایموجی استفاده نکنید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال نکنید بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه ایی خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از ارسال عناصر متغیر مانند قیمت خودداری کنید.

لپ تاپ استوک lenove لپ تاپ استوک hp لپ تاپ استوک dell لپ تاپ استوک asus لپ تاپ استوک msi